Ivf april 2023
Någon mer som börjar som vill följas åt?
Någon mer som börjar som vill följas åt?
Började med sprutor i onsdags 5/4. manlig faktor på oss. har dos 175. just nu känns det knappt så börjar bli orolig det kommer bli svårt plocka äggen nästa vecka
Dag 2 med fyramadel idag
lite nervös inför första ultraljudet imorgon
känner typ ingenting
på vilken dag fick ni äggplock och insättning?
Jag kände mig också tveksam efter 0 symptom och låg dos. Men på UL såg dom visst äggblåsor ändå. Verkar vara himla olika det där. Tror det kommer gå bra för dig! Alla jag mött har varit väldigt snälla.
Jag har äggplock imorgon (hjälp!) på CD13 och stimuleringsdag 11. Det kan däremot bli totalfrys beroende på risken för överstimulering.
Vad spännande! Vilken dag blir det återföring?
jsg har varit på ett första ul. Hade 10 blåsor så man sänkte dosen från 175 till 150. blir ul 2 på fredag och kanske äp på måndag
hur har du gjort med samlag denna månaden? Känner jag får så otydliga svar från livio nät jag frågar
Hur har det gått för er?
Jag har återföring på torsdag
Alla 5 som befruktades odlades vidare till dag 5. 2 st blev blastocyster. En ET och en till frys. Testade ut ovitrellen på Rd2 som visade negativt. Tror att jag fick en lägre dos pga risk för överstimulering?
Idag är jag på Rd6 och testade mitt livs första positiva test. Är nog i chock tror jag?