Ivf april 2023
Hej! Är ny här men började också IVF i april. Startade med gonal-f 1/4. Hoppas på äggplock nästa vecka. Har du startat?
Hej! Är ny här men började också IVF i april. Startade med gonal-f 1/4. Hoppas på äggplock nästa vecka. Har du startat?
Jag gjorde insättning 2a april!
Började med sprutor i onsdags 5/4. manlig faktor på oss. har dos 175. just nu känns det knappt så börjar bli orolig det kommer bli svårt plocka äggen nästa vecka
Jag kände mig också tveksam efter 0 symptom och låg dos. Men på UL såg dom visst äggblåsor ändå. Verkar vara himla olika det där. Tror det kommer gå bra för dig! Alla jag mött har varit väldigt snälla.
Jag har äggplock imorgon (hjälp!) på CD13 och stimuleringsdag 11. Det kan däremot bli totalfrys beroende på risken för överstimulering.
Alla 5 som befruktades odlades vidare till dag 5. 2 st blev blastocyster. En ET och en till frys. Testade ut ovitrellen på Rd2 som visade negativt. Tror att jag fick en lägre dos pga risk för överstimulering?
Idag är jag på Rd6 och testade mitt livs första positiva test. Är nog i chock tror jag?