Inlägg från: Cherry123 |Visa alla inlägg
  • Cherry123

Placerad dotter! Kommer jag få hem henne?

Jag ser idet inte så. Vi SKA få hem henne TILLSAMMANS. Vi ger inte upp. Om vi så måste kontakta advokat så gör vi det. Vi tänker inte gå isär pga vad soc tycker och tänker? Dom har redan splittrat oss. Ska vi låta dom splittra oss ännu mer? Inte ens säkert att dom hade gått med på det ändå då hon redan är placerad. 

• Cherry123

Och du tror jag går med på det?? Det är mitt barn!! Och hur fan vet vi att det är stabilt egentligen? Har fosterföräldrarna behövt fara på utredningshem där dom blivit granskade? Nej. Det tycker jag borde krävas innan man lämnar över sitt barn till främlingar. Så dum kommentar, vi har det OCKSÅ stabilt just nu, hon hade haft det bra med sina FÖRÄLDRAR. 

• Cherry123

Är du dum eller? Har sagt sanningen från början till slut. Döljer absolut ingenting. De flesta som skapar såna här trådar brukar alltid säga "jag vet inte varför soc har tagit mina barn" osv osv. 0 ärlighet, 0 självinsikt .Jag har ju skrivit varför, hur och vad som krävs för att få hem henne igen. Men se där, du tror inte ens på vad jag säger, så det betyder att du själv tycker soc har agerat dåligt, för något mer måååste ju ha hänt för att dom ska agera som dom gör, eller hur? Finns fan inte många föräldrar som fått sina barn omhändertagna vara så ärliga som jag vart här med er.

• Cherry123

Tro mig, när jag mådde som sämst på utredningshemmet so BAD jag soc att min sambo skulle få ha vårdnaden om våran dotter, och då sa dom "vi är oroliga kring honom också, han har haft tidigare missbruk". Du hör ju, TIDIGARE missbruk som borde vara orelevant i nuläget. Jag har tänkt på det du sa och jag tycker ändå det låter vettigt, och jag ska ta upp det här med min man och fråga vad han tycker. Tror ändå dom kommer säga nej eller ta upp min sambos tidigare missbruk som anledning. Varför fokuserar dom på det? Någon som kan förklara? 

• Cherry123

Ja, och det var för FLERA år sedan? Varför är det relevant nu? Han är nykter, och därför är han ingen fara för sitt barn. Läser du inte, eller? Idiot. 

• Cherry123

Jag tycker också det är märkligt att vi inte får tillbaka henne då vi inte har relationsproblem och jag är stabil och frisk och vi tar emot all hjälp vi kan och gör allt soc ber oss om. Det är just den utredningen dom vill ska bli klar innan vi får hem henne, det är vad dom sagt. Och att vi bara får träffa henne en gång i veckan i 2 timmar är verkligen inte kul. Men jag har ändå lite hopp, hon blir alltid glad av att se oss och verkar ändå förstå att vi är hennes föräldrar. Vad som gör mig ledsen dock är att fosterfamiljen säger att hon sover oroligt (det gjorde hon aldrig med oss) och jag VET att det är för att hon märker av att hon är borta från oss. Folk kommer säkert säga att nej, hon är för liten för att förstå MEN jag vet att hon gör det. Iallafall, jag börjar mer och mer fatta vad ni alla menar med att jag och min man borde separera tills utredningen är klar. Kanske, när dom bedömt vad för slags insatser jag behöver, så kan jag få återförenas med min man och dotter igen? Det låter inte helt dumt. Är som sagt bara orolig att dom kommer ta upp min sambos tidigare missbruk. 

• Cherry123

Ja, eller så har du inga barn alls, för du är ett troll. Finns väl ingen man som vill stoppa den i dig med den attityden du har. Dessutom är du säkert det också. Stick från min tråd. 

• Cherry123
    Cherry123 skrev 2023-04-01 22:18:52 följande:

Ja, eller så har du inga barn alls, för du är ett troll. Finns väl ingen man som vill stoppa den i dig med den attityden du har. Dessutom är du säkert fet också. Stick från min tråd. 

Svar på tråden Placerad dotter! Kommer jag få hem henne?