-
Nån som vill följas åt? 🙈Jag ska påbörja min andra omgång Letrozol, första gången fick jag börja med dubbeldos i 5 dagar men nu ska jag köra dubbeldos i 10 dagar? någon som kört 10 dagar istället för 5 dagar?
-
Svar på tråden Letrozol 2023
-
hej tjejer! Kul att ni vill förökas åt ☺️
min läkare har läst massa studier där en 10 dagars kur gav bättre resultat och det stämde verkligen? (googlade på 10 dagars Letrozol kur? jag blev själv chockad 😅 jag tog min sista tablett fredag 7/4 och så skulle jag på vul onsdag 12/4, det visade sig att ägglossning redan skett. Läkaren frågade om jag känner av, när jag förklarade att söndag kväll började känna som molvärk i vänstra äggstocken som höll i sig till tisdag så sa han ?där har du din ägglossnin? 😅 det har aldrig hänt mig så jag blev glad. Men återstår se om jag prickade in med myset eftersom den här ägglossningen kom som en överraskning ☺️
hur går det för alla? 🥰 -
Hahaha menade följas åt 🙈🙈😅😅😜❤️
-
Tjejer! hur många dagar efter ägglossning typ kan man ta graviditetstest? 🙈 har nämligen pcos så riktigt oregelbunden mens 😅 för som jag skrev innan, så hade jag tydligen ägglossning måndag/tisdag man vet inte exakt ☺️
-
Tjejer! hur många dagar efter ägglossning typ kan man ta graviditetstest? 🙈 har nämligen pcos så riktigt oregelbunden mens 😅 för som jag skrev innan, så hade jag tydligen ägglossning måndag/tisdag man vet inte exakt ☺️
-
Det här är väl det jobbiga med oregelbunden cykel 😓 men nu ska jag försöka vara positiv och tänka att då kan jag testa nästa helg, eller hur? 😅 om jag nu hade ägglossning i måndags/tisdags 🙈barnlängtan2021 skrev 2023-04-15 19:07:44 följande:Två veckor skulle jag säga 🙈 Men med testa tidigt så går det väl lite tidigare, brukar ju stå på paketen! ☺️
-
Längtar så 🥰 försöker att tänka att plussa jag inte den omgången så kör vi på nästa? med Tanke på att jag inte räknade med den här ägglossningen 😅barnlängtan2021 skrev 2023-04-15 20:18:51 följande:Ja det tycker jag att du borde kunna göra! 🙈
-
barnlängtan2021:
min son är oxå 1 år och vi började försöka efter drygt 6 månader ☺️
en fråga till ALLA, för en vecka sen så ska jag ha haft ägglossning? men nu 1 vecka efter, det stack till så oerhört i vänster äggstock från ingenstans, vad kan det va? Aldrig varit med om det 😓
nu gör det inte ont utan det känns som en molvärk på vänster sida 🤔 -
Det här med att vänta inte roligt 😓 det känns jobbigast är att inte veta när bim är 🙈 pga oregelbunden mens..barnlängtan2021 skrev 2023-04-17 14:56:18 följande:
Ungefär som vi då ☺️
Låter som du kanske är gravid nu då. Hade också som molvärk innan jag plussade 🙈 Bara hålla ut ett tag till och sen testa. Jag tog ett testa tidigt 3 dagar innan BIM som var negativt, sen testade jag på BIM och då var det positivt ❤️
men ååhhh hoppas 🥰🥰🥰🥰 -
Ååh stort stort grattis 🥰🥰🥰barnlängtan2021 skrev 2023-04-18 14:39:52 följande:
Var på VUL idag och vi fick se ett litet hjärta slå i vecka 8+1. Så himla skönt men efter 12 omgångar med letrozol så stannar jag kvar i gruppen om någon har frågor eller så 😍
-
Håller tummarna 🥰 för mig va det lika med enkeldos och dubbel 😅 men min läkare sa att det fanns studier som visar att 10 dagars kur är bättre så nu testade vi och jag ägglossade själv 🤩 annars får jag alltid otrivellSmurffia95 skrev 2023-04-17 19:37:20 följande:
Jag följer gärna med 😊. Har försökt bli gravid i några år nu, först naturligt, men har fått höra av läkarna att jag förmodligen har PCOS och därför ingen ägglossning. Jag har just avslutat min 2:a provera kur och väntar på mens för att ge mig på dubbel letrozole dos denna gång. Förra omgången gav inget tecken alls på äggmognad men håller tummar och tår med blicken framåt 😊.