• Anonym (Nia)

Kompisens pappa, vilken soppa det blev...

På ett sätt tycker jag att ni agerat rätt i att ta ut skilsmässa, å andra sidan skulle jag själv aldrig inleda en relation med någon på det här viset...hur mycket jag än hade velat. Det kan låta hårt, men jag tror starkt på karma och att det man sår kommer tillbaka. Jag kan ha fel, men en paus eller ett avslut är väl det som är moraliskt rätt här. 

• Anonym (Nia)

Nej jag tycker inte det de brevet är okej att skicka. Du och Johans pappa har inte gjort rätt för er, mer än att faktiskt ta ut en riktig skilsmässa. Det där brevet är bara för att lindra ditt eget samvete och kommer inte hjälpa henne någonstans. Däremot så bör hon inte vända sig till dig med stöd. Det blir helt fel på alla plan :/ 

• Anonym (Nia)
    Anonym (Vilken soppa!) skrev 2023-03-23 08:53:01 följande:

Ja det beror väl på hur man ser på det. Vi ville mer men gjorde inte det i respekt av de inblandade  Men visst gick vi över en gräns, det medger jag. Vi borde ha stoppat det tidigare, men hade vi varit obrydda om andra parter så hade vi inlett en relation redan innan separationen Vilket vi som du vet inte gjorde. Iaf inte sexuell och är det inte där gränsen för otrohet går? 

Det är INTE där gränsen går.
Svar på tråden Kompisens pappa, vilken soppa det blev...