Inlägg från: Anonym (jag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jag)

Gubbsjuk partner?

Anonym (Conny Lingus) skrev 2023-03-21 16:40:31 följande:

Han är säkert småkåt på henne. Skulle troligen aldrig göra något av det.

Men ordet gubbsjuk gillar jag inte riktigt. Vad är det för sjukdom? Motsvaras det av "gumsjuk"?

Varför tror du att han aldrig skulle göra något av det?
  • Anonym (jag)
    Anonym (kvinna bland män) skrev 2023-03-21 19:21:04 följande:

Frågan är väl vilka chanser han skulle ha där.

Jag gissar att de är obefintliga så den sjukan får nog bara ha sin gång. Han kommer att slå skallen i verkligheten igen om ett tag.

I egenskap av kvinna som jobbar med en massa gubbar så är det nog en och annan som tittar, och några som säkert fantiserar, men från det till att göra nåt- eller FÅ göra nåt- är det ändå ett rätt långt steg.

Fast även om gubben inte skulle FÅ knulla 20-åringen varför skulle hans fru öht vilja vara ihop med en gubbe som vill knulla andra?
  • Anonym (jag)
    Anonym (Nja) skrev 2023-04-03 16:00:45 följande:
    Tror nog att de flesta fantiserar om andra emellanåt (dock utan intention eller förhoppning om att det skulle bli av).

Men fråga inte om du inte klarar av att hantera svaret.
    Nja, fantisera gör nog alla, men anställa en 20 årig brud för att hon är snygg är betydligt mer än en fantasi.
  • Anonym (jag)
    Anonym (kvinna bland män) skrev 2023-04-03 20:45:47 följande:
    Män blir ofta lite tramsiga i vissa åldrar.

Men det går över och de stackarna kan knappt hjälpa det. Cool
    Det gäller nog kvinnor med för det finns gott om tanter som dreglar över unga killar, det är bara betydligt mer accepterat med tantslem än gubbslem. På mitt jobb började en ung kille som såg väldigt bra ut och tanterna var inte direkt subtila med att de gillade honom och kommenterade det livligt med varandra, jag tvivlar starkt på om det hade varit lika ok om det hade gällt en ung tjej och ett gäng gubbar Drömmer

Nej jag tror faktiskt inte det går över och som någon redan nämnt ser jag ingen som helst fel i att fantsiera, unga människor ÄR trotts allt snyggare än gamla. Men att gå ifrån fantasi till handling kan jag jag hålla med om är ganska tramsigt.
Svar på tråden Gubbsjuk partner?