Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Säger ni som det är - du är inte attraktiv?

Jag har inget emot om den personen jag träffar inte är attraktiv, om man nu måste använda det uttrycket. Allt sitter ju på insidan och har personen en härlig personlighet så blir den ju attraktiv i mina ögon.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

Om min kompis skulle säga att jag är ful då skulle jag ta åt mig, men till exempel om någon helt främmande säger att jag är ful så skulle jag inte ta åt mig alls.

• Freddie K
    Anonym (Brlf) skrev 2023-03-20 12:37:29 följande:
    Jag kan säga att jag hade tagit åt mig av båda och nästan mer av främlingar för den känner man ju inte. Om man har en dum polare som säger det kan man ju tänka att det är den som är konstig bara som säger en sådan sak. För då vet man ju hur den är. En främling vet man inte det och därmed blir det svårare 
    Jag tänker att om en främling skulle säga det så skulle jag inte bry mig, för den känner mig inte. Det skulle göra ondare om min kompis sa det, men jag har en soft spot för henne så jag skulle ta åt mig av allt hon säger, egentligen.
  • Freddie K
    Anonym (Tc) skrev 2023-03-20 13:44:25 följande:

Var med om att en kille sa till mig att han inte tyckte jag var attraktiv nog. Vi hade chattat på nätet ett tag innan och vi visste båda hur vi såg ut då vi båda hade bild. Bestämde iaf att ses och vi hann bara prata inte ens 5 minuter förrän han sa rakt ut att ? Ja, du förstår väl själv att du inte är min typ? och kollade på mig som om jag vore nåt katten släpade in. Han hade bestämt sig redan vid första anblick. 
    Aldrig varit med om detta tidigare. 

Kan säga att han själv såg bättre ut på bild men även om han hade varit skitsnygg i verkligheten så hade han blivit så mycket fulare i och med hur han betedde sig. 

Jag har träffat en ny som inte kanske är vad man säger snygg men har en personlighet som gör han så mycket mer. 

Tråkigt att du blev bemött så, men bra att du studsade tillbaka och sen hittade en kille för dig. .
  • Freddie K

Jag brukar säga att har man inget snällt att säga så ska man vara tyst. Man behöver ju inte anmärka på hur personen ser ut. Det är ju insidan som räknas!

• Freddie K
    Anonym (MissX) skrev 2023-03-21 16:39:00 följande:
    Insidan som räknas? Det tror du väl inte på själv?
    Varför inte. Går man på utsidan så är man bara ytlig!
Svar på tråden Säger ni som det är - du är inte attraktiv?