Inlägg från: Anonym (Svar på tal) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Svar på tal)

Pappan missköter sonen

Jag skulle avbryta varannan helg också. Om pappan vill träffa sin son så skriver du till honom att "denna helg fungerar lördag och/eller söndag för oss. Meddela senast torsdag kväll om du vill träffa honom i helgen, då kan du hämta honom hemma hos mig".

• Anonym (Svar på tal)
    Anonym (Anna) skrev 2023-03-19 20:37:25 följande:

Ja fy?men ändå tar han nästan mer hand om hundarna än om sonen.
    jag frågade när jag var där om de går i blöja jämt, det gör de för den ena av dem kan inte låta bli att kissa inne. 

när de går ut tar de av blöjan vid 07, 17:30 tiden och vid 20

de är båda under 3 år så det har ju inget med ålderdom att göra
    Förstår inte varför man ska ha djur när man ändå inte är med dom annat än några tim varje kväll och det inte finns tid eller intresse att fostra dem

Hundar som kissar inne har antingen ett beteendeproblem eller fysiska problem. De ska ut och kissa flera gånger om dagen och det duger inte att låta dem vara instängda i tio timmar, ensamma och utan att få gå ut. Tro fan att de kissar inne om de inte får gå på toa på tio timmar! Bra att du tar tag i det där nu.
  • Anonym (Svar på tal)
    Anonym (Öh) skrev 2023-03-20 09:31:25 följande:
    Fast har de blöjor så behöver de ju inte hålla sig. Tycker du ska fokusera på ditt barn istället för hundar som faktiskt FÅR mat och inte behöver göra läxor!
    Det är djurmisshandel på hög nivå att låta dem gå i sitt eget kiss och sin egen avföring i timmar i sträck varje dag. Om du inte fattar det så hoppas jag att du aldrig skaffar husdjur!
  • Anonym (Svar på tal)
    Anonym (Anna) skrev 2023-03-20 09:42:51 följande:

Har anmält till Länsstyrelsen iaf Tyst så nu är jag asnervös att han ska fatta att det är jag

Tagit kontakt med Familjerätten också, så nu bör han ha fått en inbjudan till samarbetssamtal på mailen.
    Skulle inte vara förvånad om han tar med sig en advokat till detta möte, svårt att förklara varför men han är så jävla skum människa så jag skulle inte bli förvånad

Lugn, du är nog inte den enda som vet att hundarna har blöjor. Bra gjort iaf, djur ska inte behöva leva så där.

Bra med FR också, det verkar ni behöva. Tar han med advokat kommer han bara framstå som väldigt konstig, det är inte en rättssal på så sätt, de har inga mandat att ta lagligt bindande beslut utan är en instans för att hjälpa föräldrar kommunicera, bland annat.
Svar på tråden Pappan missköter sonen