Inlägg från: Anonym (gissar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (gissar)

Oskyldigt anklagad för otrohet

Anonym (...) skrev 2023-03-15 12:20:31 följande:

Vad har ni för konstig relation där man tittar på googles tidslinje? Brukar ni göra så?

Var din telefon där du var hela dagen i går? 

Om du nu skulle varit på badhus bör du ha betalat dig in. Om han nu är så tekniskt klurig att han tittar på google, så borde han väl kunna spåra upp att du betalat inträde också (obs ironi) 

Hur hann du vara på förskola 5 timmar, åka bil i 3 timmar samt besöka badhus? Var du borta hela dagen? 

Jag gissar att det inte är första gången TS beter sig suspekt och till slut fick han nog.
  • Anonym (gissar)
    Pena90 skrev 2023-03-15 15:39:49 följande:

Det var en person som påstod att det säkert finns skäl för min make att misstänka mig. Jag vill förtydliga att jag aldrig har varit otrogen. Skulle jag få intresse för en annan man skulle jag genast avsluta min relation. Aldrig att jag går bakom ryggen på min partner!

Om det är mig du menar så skrev jag iof GISSAR inte "säkert".... och anledningen till det är att jag tror folk sällan blir så paranoida helt utan anledning även det finns såna människor oxå såklart, men de tillhör nog undantagen.

Och brist på förtroende behöver inte bero på att du varit otrogen förut, han kan ha tappat förtroendet för dig av många olika anledningar och det slår ju igenom i allt.

Jag känner inte din man och kan bara utgå ifrån vad som är vanligast... sen kan det mycket väl hända att just din man är paranoid men det borde du väl i så fall ha sett spår av tidigare?
  • Anonym (gissar)
    Anonym (Men?) skrev 2023-04-05 20:36:07 följande:
    Ah. Att det heter svartSJUKA har inte  fått dig att tro att det inte är friskt?
    Ja så måste det ju vara, och då antar jag att du är ok med att din partner knullar grannen framför näsan på dig för att ogilla det skulle ju vara heeeeelt sjukt precis om namnet antyder?
Svar på tråden Oskyldigt anklagad för otrohet