Inlägg från: Anonym (hmmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hmmm)

Oskyldigt anklagad för otrohet

Pena90 skrev 2023-03-15 12:10:19 följande:
    Oskyldigt anklagad för otrohet

Hej!
    Min make är övertygad om att jag har varit otrogen och är på väg att lämna mig. Han använder Googles tidslinje som bevis. Jag är inloggad på mitt Google-konto på både min egen telefon samt en av hans telefoner. Enligt Googles tidslinje befann jag mig inte på jobbet igår. Enligt tidslinjen har jag besökt vårt lokala badhus, åkt bil i tre timmar (jag själv kör inte bil) samt vistats vid en grundskola som är belägen precis i närheten av oss i ca 5 timmar. Han själv uppger att han var hemma hela dagen igår, då han ju faktiskt är sjuk. Alltså skulle detta inte vara hans tidslinje utan min. Men jag själv befann mig på jobbet hela dagen!! Min make vägrar dock att tro på mig och menar att tekniken inte kan ljuga, speciellt inte med tanke på att tidslinjen övriga dagar stämmer. Jag vet inte hur jag ska styrka att jag talar sanning. Är det någon annan som vet hur Googles tidslinje kan vara felaktig? Jag är på jobb nu och min make är hemma och packar sina väskor. Jag mår skit och har gråtit flera gånger. Hade varit så tacksam för vad som helst som kan hjälpa mig i denna situation!

Bara läst TS.
    Men varför är du inloggade på hans telefon, då kan ju han spionera på dig? Han verkar ju kontrollerande.

Oavsett - gud vilket svek att inte lita på dig och anklaga dig på detta sätt. Fy fan. Det enda du kan göra är att fortsätta stå upp för och vidhålla din linje som ju är sanningen. Inte lägga ner tid på att motbevisa honom. Han antar elakheter och lyssnar inte på dig som talar från hjärtat.

Säkert är det han som är otrogen.

kram Hjärta
  • Anonym (hmmm)

Nu har jag läst hela tråden och noterar att han varit svartsjuk tidigare och du inte kunnat umgås med killkompisar öppet.

Nej du TS, lämna den mannen. Han verkar inte värd att spara på.

Svar på tråden Oskyldigt anklagad för otrohet