Tony Soprano skrev 2023-03-14 10:35:47 följande:
Intressant berättelse !
Det var ett intressant sätt att leva på ! Just detta att ni sover tillsammans, älskar tillsammans, helt annorlunda än vad man ser i amerikanska reportagefilmer där (ofta) manner sover och älskar med en kvinna i taget, verkar lite konstigt !
Om ni verkligen älskar varandra lika mycket alla tre, så gör ni ju helt rätt !
Sen finns ju det vanliga problemet med att liknande ovanliga förhållande att få det att hålla över tiden, jag hoppas att ni kan leva tillsammans under många år och åldras tillsammans med värdighet och fortsatt åtrå !
Jag avundas er, tänk vad mycket ni kan uppleva ihop, resor, korta och långa !
Du har rätt Tony även för mig och min fru och den andra man hon är fäst vid. Genom att livet blir mer fyllt av händelser och äventyr, mer delande av resor och insikter, mer delgivande till varann om uppelvelser och tankar, måste jag i alla fall säga TACK gång på gång till min fru som började detta polyliv åt oss. Det gör mitt liv mer fyllt av kärlek, nyfikenhet och glädje. Jag hade nog aldrig tänkt att en relationsförändring av det här slaget skulle göra både min ensamtid och tillsammanstid så mycket rikare. Efter tio år är jag fortfarade förvånad och tacksam.