Inlägg från: Anonym (lill) |Visa alla inlägg
  • Anonym (lill)

Min fru har slutat att raka sig helt

Bra att hon gör som hon vill!

• Anonym (lill)
    Miss Skywalker skrev 2023-03-14 17:53:34 följande:

Fast orakade män med vildvuxet skägg och långt hår ser oftast sunkiga och ovårdade ut. Kortklippt och nyrakat är standard. 

Kvinnor har inget ansiktshår och kan välja hårlängd. Vi kan vara lata tills det är shorts eller badväder. Tycker inte att det är jobbigare att vara kvinna när det gäller hår.

kvinnor har inget ansiktshår? DEt finns många kvinnor som lägger ner mycket tid på hår i ansiktet. Pincett, rak, kräm, vax osv. Pengar  och tid på salonger som har laser, vax och diatermi för ansikte
  • Anonym (lill)
    Anonym (-) skrev 2023-03-14 18:03:09 följande:
    Va? Vart kan du utläsa att jag har krav?
    Haha.. herregud. Läs mitt inlägg igen. Jag har inga uttalade önskemål yttrade överhuvudtaget. 

Jag skrev bara en allmän reflektion över att män stället jäkligt höga krav på kvinnors utseenden men lägger minimal tid på sina egna utseenden och sin hygien. 
    Exakt, borstar knappt tänderna innan de går och lägger sig men börjar grina om tjejen inte petat bort varenda hårstrå i vecket
  • Anonym (lill)
    Anonym (-) skrev 2023-03-14 18:03:09 följande:
    Va? Vart kan du utläsa att jag har krav?
    Haha.. herregud. Läs mitt inlägg igen. Jag har inga uttalade önskemål yttrade överhuvudtaget. 

Jag skrev bara en allmän reflektion över att män stället jäkligt höga krav på kvinnors utseenden men lägger minimal tid på sina egna utseenden och sin hygien. 
    Exakt, borstar knappt tänderna innan de går och lägger sig men börjar grina om tjejen inte petat bort varenda hårstrå i vecket
  • Anonym (lill)
    Miss Skywalker skrev 2023-03-14 20:29:05 följande:
    Det är inte så vanligt med kvinnor med skäggväxt. Du vet nog vad jag menar.
    Vi är många kvinnor som lägger end mycket tid, energi och pengar på hårväxt i ansiktet.
    Det är en många behandlingar på skönhetssalonger för hår i ansiktet
Svar på tråden Min fru har slutat att raka sig helt