Inlägg från: Hemmabloggen |Visa alla inlägg
  • Hemmabloggen

Min fru har slutat att raka sig helt

Min mardröm är att min sambo slutar raka fittan. Utifrån tidigare erfarenhet stinker könshår utav bara helvete även om de tvättar sig.
    sedan förstår jag att man inte kan vara helrakad om man är känslig eller har vissa hobbies.

Benen bryr jag mig inte om och under armarna är väl individuellt hur pälsigt det blir. Håriga bröstvårtor har jag svårt för rent estetiskt.

Min sambo har slutat raka benen med åren. Själv rakar jag inte bröstkorgen vintertid då huden blir lätt irriterad.

• Hemmabloggen
    Anonym (-) skrev 2023-03-13 20:10:16 följande:
    Rakar du själv ditt kön?
    Självklart! Har stylat med en Hitler-mustasch sedan 14-års åldern, började som ett skämt med mitt ex. Tog bort den en gång men min sambo saknade den.

Jag klarar verkligen inte av långa könshår i munnen. Har verkligen försökt med tidigare tjejer men när det är ofriserat smakar och luktar det kiss. Dessutom brukar det sitta lösa hår som lätt åker in i munnen.
    En "kort" frisyr är ok. Gissar att mindre kiss fastnar och "marinerar" könshåret, också lätt att få bort lösa hår med en kort frisyr genom att stryka med handen över.

Rent visuellt har jag inga problem med hår.
Svar på tråden Min fru har slutat att raka sig helt