• Bgbg

Min fru har slutat att raka sig helt

Helt naturligt och sexigt?. vilket jag tycker rakat är likså?.. men gillar hårigt på kvinnor :)
    Vi lever i en värld dår vi skall vara på ett speciellt sätt för att passa in för att media i alla former tycker så :) Naturligt är bäst :)

• Bgbg
    EnAnonumius skrev 2023-03-13 16:00:30 följande:
    Nej, vem vill ha buskar under armarna?

Jag tycker buskar är finast om de få växa där det är tänkta att de skall växa, ute i naturen och i trädgårdar. Undra hur många skulle trivas med att ha en vinbärsbuske under armen, eller hallonbuske, mellan benen...  🤔

Jag har hår på benen, jag har hår under mina armar och mellan benen med.
    Jag rakar mig sällan, men så går jag sällan i klänningar, linnen, kjol..
    Drar jag på mig shorts så kan jag väl raka benen.
    Kommer det lägen där man måste använda ärmlös klänning och eller linne, ja då kan jag väl raka under armarna med. Men i normalfallet så är jag orakad.
    Underbart! Naturligt. och du tar hänsyn till människor som inte skulle tycka om vid väl valt tillfälle :) Läckert!
  • Bgbg
    Anonym (Japp) skrev 2023-03-13 15:02:41 följande:

Jag tror vi nog är rätt många kvinnor som önskade att normen var annorlunda och att det vore mer normalt att låta all hårväxt vara naturligt (och att vi skulle ses som lika sexiga med hår på benen och under armarna som utan). Hoppas kommande generationer blir klokare än vad vi varit. Önskar jag gjort det som yngre, nu som 50 kommer jag bara få ännu mer snea blickar från män så vågar inte.

starkt av din fru och kunna stå emot trenden!!!

Absolut! Håller med :) 
  • Bgbg
    Anonym (Evelina) skrev 2023-03-13 16:37:10 följande:

Grattis till att du fått en klok fru!

För vems skull ska hon raka sig? För din skull eller hennes?

När det gäller armar och ben så rakar jag mig möjligen till sommaren - som någon annan sa, när jag ska ha linnen eller så. 

Underlivet? Det finns en funktion med att ha könshår. Läs på där så kan du också inse vilken fantastiskt klok fru du faktiskt har! 

Läckert
Svar på tråden Min fru har slutat att raka sig helt