Inlägg från: Anonym (Gaffel) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gaffel)

Jag vill inte ha sex längre, han vill då ha sex med andra. Vad göra?

Så rent krasst sett tycker du att din partner förtjänar att leva utan sex? 

Dags att vakna upp kanske och ta ansvar för ditt eget liv? 

• Anonym (Gaffel)

Varför har du tappat attraktionen? Vill du känna lust igen? Eller har du hamnat i det läget att du inte vill ha sex överhuvudtaget oavsett?
    Tänk om det är du själv som hittar lusten till nån annan? Att du inte tänder på din man är ingen garanti för att sexlivet för alltid är borta.. Är ju inte direkt någon slump att kvinnor i samma sits plötsligt vill dejta och ha sex igen ett par år efter skilsmässan... (lägg till att dom oftast börjar träna, ta hand om sig själva, nya vanor och rutiner, nya kläder och frisyr, fixar vikten, äntligen bokar läkartid, får koll på hälsan och mediciner etc och voila, lusten återkommer med buller och bång) 

• Anonym (Gaffel)
    Anonym (Anonym kvinna) skrev 2023-03-12 12:42:02 följande:
    Jag vill inte ha sex längre, han vill då ha sex med andra. Vad göra?

Jag känner ingen lust till min sambo längre, då jag inte är attraherad längre. Däremot vill jag fortfarande vara kvar i förhållandet då han betyder mycket för mig och vi har ett jättefint förhållande i övrigt och jag tycker om att vara nära honom, ligga och kramas osv. Dock säger han till mig att han inte vill vara i ett sexlöst förhållande och han säger att om vi ska kunna fortsätta vara tillsammans så vill han ha sex med andra kvinnor. Vill verkligen inte att han ska ha sex med någon annan men vill inte förlora honom heller. Vad hade ni gjort?

Det jag skulle vilja veta är varför har ni tillåtit detta gå så långt som till detta dödläge? Har ni överhuvudtaget gjort något för att jobba på relationen och förhindra att du tappat attraktionen?
    När din lust är helt borta är det liksom försent att komma med förslag på vad ni ska göra.. 
    Attraktionen dör ju liksom inte från ena dagen till den andra sådär hux flux... Det har funnits mycket tid att rädda relationen.
  • Anonym (Gaffel)
    Anonym (anonym) skrev 2023-03-13 11:36:10 följande:
    Var i ts står det att han inte har försökt reparera relationen innan han föreslagit att ha sex med andra?
    Anonym (Enkelt) skrev 2023-03-13 11:41:34 följande:
    Var i ts står det att han har försökt reparera relationen? Borde inte ts ha nämnt vid det här laget ifall de hade försökt något?

Varför anta att det är hans fel? Var nånstans står det att TS jobbat på SINA känslor och tappad attraktion? It takes two to tango... 
Svar på tråden Jag vill inte ha sex längre, han vill då ha sex med andra. Vad göra?