• Anonym (Fanny)

Hur ofta byter du trosor?

Jag byter trosor en gång om dagen 

• Svar på tråden Hur ofta byter du trosor?
  • Anonym (twice)

Oftast två gånger dagligen eftersom jag tränar alltsomoftast varje dag. 

• Anonym (Beror på singel eller ej)
    Anonym (N) skrev 2023-03-12 21:16:07 följande:
    Vad äckligt, varför gör du så mot dig själv?
    Anonym (Important) skrev 2023-03-12 21:17:22 följande:
    Varför göra skillnad? Vill du inte vara fräsch när du är singel?

Känner inte att jag har ett behov av att vara fräsch om jag inte har en man att vara fräsch för. Slarvar med att raka benen, mellan benen och under armarna som singel med. Sminkar mig inte och har det även ostädat hemma. Kan inte motivera mig med "för min egen skull" utan behöver "för hans skull".

Många män gör så, steppar upp om de träffar någon. Varför är det så dåligt att göra samma som kvinna? Jag behöver någon att anstränga mig för helt enkelt.

Nu har jag en pojkvän och gör givetvis allt det där. Är fräsch, sminkar mig, rakar kroppen, har det städat. Känns inte betungande alls utan gillar det. "För min egen skull" räcker liksom inte för mig.  
  • Bgbg
    Anonym (Beror på singel eller ej) skrev 2023-03-13 14:20:57 följande:

Känner inte att jag har ett behov av att vara fräsch om jag inte har en man att vara fräsch för. Slarvar med att raka benen, mellan benen och under armarna som singel med. Sminkar mig inte och har det även ostädat hemma. Kan inte motivera mig med "för min egen skull" utan behöver "för hans skull".

Många män gör så, steppar upp om de träffar någon. Varför är det så dåligt att göra samma som kvinna? Jag behöver någon att anstränga mig för helt enkelt.

Nu har jag en pojkvän och gör givetvis allt det där. Är fräsch, sminkar mig, rakar kroppen, har det städat. Känns inte betungande alls utan gillar det. "För min egen skull" räcker liksom inte för mig.  
    Naturligt :) 
  • Anonym (twice)
    Anonym (Beror på singel eller ej) skrev 2023-03-13 14:20:57 följande:

Men att åtminstone vara ren??
    Det är väl knappast jobbigt att ta ett par rena trosor ur lådan efter duschen?

Du har ju arbetskamrater och vänner som kanske uppskattar om du inte är helt sunkig?
  • Anonym (bara)

Jag har bara trosor om jag har mens. Då byter jag vid behov.

• Bgbg
    Anonym (bara) skrev 2023-03-13 17:33:26 följande:

Jag har bara trosor om jag har mens. Då byter jag vid behov.

Naturligt och läckert :) Vid behov
  • Anonym (bara)
    Bgbg skrev 2023-03-13 17:37:24 följande:
    Naturligt och läckert :) Vid behov
    Naturligt? Ja, antagligen. Läckert? Om du tycker det så. 
  • Bgbg
    Anonym (bara) skrev 2023-03-13 17:44:20 följande:
    Naturligt är läckert tycker jag?. gillar :)
  • Bgbg
    Anonym (bara) skrev 2023-03-13 17:44:20 följande:
    PM om du undrar. :) mitt PM är öppet 
  • Anonym (bara)
    Bgbg skrev 2023-03-13 17:48:14 följande:
    PM om du undrar. :) mitt PM är öppet 
    Creep
Svar på tråden Hur ofta byter du trosor?