Inlägg från: Anonym (Lina) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lina)

Tonårsdotter

Jag har en dotter på 16 år o fick en liten bäbis för 6 mån sedan. Jag har vatit utmattad o kände mog stark flera år o vi vågade skaffa vår lille kille. Pappan har svårt att se att jag inte är stark o körde på jobbade över mm o jag blev ensam med lilleman. Kraschade igen o fick en depression. Har återhämtat mig någolunda men vaknar så lätt.
    Tonårsdottern är inne i en period som hon intr visar någon hänsyn alls o jag blir osäker på vad jag kan be henne om?

Vill inte att hon ska drabbars av min sårbarhet för mycket.
    Vi bot i stan o det är mycket kompisar här o de sover över. Är de uppe o springer på nätterna så har jag svårt att somna om. Jag har bett henne ha lite färre som sover över o bett dem ta hänsyn som att gå på toa ha lite vatten vid sängen eller nässparay mm så man bara går upp när man måste. Är det för hårt? 

• Svar på tråden Tonårsdotter
  • Anonym (Lina)

De sover över max 2ggr i veckan nu antingen kompisar eller pojkvännen men vi har bråkat så om det. O när de väl är här så ber jag dem lägga sig en visst tid på vardagen o ta med allt in på rummet. Blir då ledsen när de,springer upp för att hämta vatten efter en timma sånt man ändå kan ta lite hänsyn till. Dottern förstår tror jag men kompisar i killen tar inte alls detta. Små saker för vissa men om man inte somnar på 5h eftrr blir det en större grej o msn blir ledsen. 

Svar på tråden Tonårsdotter