Inlägg från: Anonym (4 barn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (4 barn)

Ska jag ta avstånd från mitt barn

Du kan visst se till att han flyttar. Han är 20 +, jobbar tydligen. Det är inte att "slänga ut" honom. 
    Det är dags. Å för guds skull sluta köp kalsonger och strumpor åt honom. Det är han för gammal för och har dessutom egna pengar. Hoppas jag  har fel nu men bor han gratis hemma också? 

• Anonym (4 barn)
    Anonym (Mamman) skrev 2023-03-12 17:47:22 följande:
    Han betalar hemma. 
    Det var bra iaf. 
  • Anonym (4 barn)
    Anonym (Mamman) skrev 2023-03-12 17:53:00 följande:
    Kul att göra nåt rätt 😉
    Jag har haft liknande situation med min yngsta, 20 år. Att bli omhuldad klarar han inte av och förstår heller inte varför föräldrar gör så. Kroppskontakt initerat av någon annan är icke önskvärt. Men så har han ADD och Aspeger oxå. Köpa kallingar ser han som ett stort övertramp från min sida. All hjälp ser han som ett bevis på att han värdelös så jag måste backa. Det är jättesvårt för mig. Nu har han flyttat till egen lägenhet och vi hörs nån gång i veckan bara. 
  • Anonym (4 barn)
    Anonym (4 barn) skrev 2023-03-12 18:19:51 följande:
    Jag har haft liknande situation med min yngsta, 20 år. Att bli omhuldad klarar han inte av och förstår heller inte varför föräldrar gör så. Kroppskontakt initerat av någon annan är icke önskvärt. Men så har han ADD och Aspeger oxå. Köpa kallingar ser han som ett stort övertramp från min sida. All hjälp ser han som ett bevis på att han värdelös så jag måste backa. Det är jättesvårt för mig. Nu har han flyttat till egen lägenhet och vi hörs nån gång i veckan bara. 
    Jag HAR liknande situation eftersom det ff är på samma sätt. Inte haft. 
Svar på tråden Ska jag ta avstånd från mitt barn