Tycker du om att förlöjliga nån av motsatta könet?
Jag pratar inte om att retas lite på skoj, utan gå längre än så.
Om du har nån teori varför en del människor är såhär, så dela gärna med dig.
Jag pratar inte om att retas lite på skoj, utan gå längre än så.
Om du har nån teori varför en del människor är såhär, så dela gärna med dig.
Alltså, det är väl ibland kul att skoja om kvinnors generella beteende med andra män. Men det är sagt med humor, jag är då ingen kvinnohatare för det.
Nej, men min syster gör det.
Jag kan skämta lite om andra eller det motsatta könet men att förlöjliga någon vill jag absoluta inte göra.
Absolut inte. Däremot finns det ju en del kvinnor som gärna hånar män och inte ser det som något fel alls. Varför vet jag inte. Kanske för att de själva är så svaga och osäkra så att de måste hacka på andra och då väljer de gruppen män istället för gruppen kvinnor som de själva ingår i. Det pratas mycket om body shaming, men när kvinnor driver om och gör narr av män med små kukar, då är det inte body shaming?
Absolut inte. Däremot finns det ju en del kvinnor som gärna hånar män och inte ser det som något fel alls. Varför vet jag inte. Kanske för att de själva är så svaga och osäkra så att de måste hacka på andra och då väljer de gruppen män istället för gruppen kvinnor som de själva ingår i. Det pratas mycket om body shaming, men när kvinnor driver om och gör narr av män med små kukar, då är det inte body shaming?
Kaffedraken räckte det inte med 1000 spammande tråden?!
Kaffedraken räckte det inte med 1000 spammande tråden?!
Tycker väldigt illa om när man förlöjligar människor och kan inte för mitt liv förstå vad man får ut av detta
Däremot kan jag ibland driva med åsikter men det tycker jag är en annan sak
De som förlöjligar människor har kanske ett behov av att ge igen på något sätt. De har kanske blivit förlöjligade själva, vem vet?
Att skoja om storbakade kvinnor är alltid kul.