Inlägg från: Mandel |Visa alla inlägg
  • Mandel

Tantkritik av Fröken Snusk

Har inga som helst problem att prata sex och samlevnad vare sig med mina egna söner eller andras ungdomar närvarande.

Jag har definitivt varit ett bollplank och informativ kring saker och ting som poppar omkring i tonåringars hjärnor både innan och när de väl kommit in i puberteten.
    Precis som sonen sa när han var 15: Sex är något helt naturligt!
    Har varit helt galna samtal runt mitt köksbord...

Självklart har vi diskuterat porr, strypsex, gruppsex, sex med någon av samma kön, leksaker osv.
    Min regel i livet är att så länge alla inblandade är glada och nöjda och det inte är allt för olagligt så får folk pyssla med precis vad de vill.

Om de sedan vill lägga fredagskvällarna och lönen på någon frikyrka och tala i tungor eller om de vill använda sina tungor till att tillfredsställa grannparet är inte mitt bekymmer så länge de inte ska försöka dra med mig - om nu inte grannparet är jäkligt attraktiva...

Har alltid förespråkat att all kärlek mellan parter som är överens är vacker. Om det sedan är 4 män och en kvinna eller 2 män som vill leva tillsammans så är jag bara glad för deras skull att de funnit kärleken i livet.
    Och man är inte homosexuell för att man testar att ha sex med någon av samma kön. Inte ens om man tester det flera gånger.

Och precis med sex som med allt annat här i livet så bara för att jag inte tycker om det så behöver ju inte andra som tycker om det vara sämre människor för det. 
    Däremot är osäkra inskränkta människor bland det värsta jag vet för det är de som alltid ska sätta sig till doms över andra och anser att deras åsikt är den enda rätta.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
Svar på tråden Tantkritik av Fröken Snusk