Har du haft sex med en helt okänd person?
Jo det har hänt några gånger...(ALLTID MED KONDOM!!!)
Hamnade i en trekant som höll sig i 2 dygn när jag var i 23 års åldern och träffade två män på krogen som var runt 40... det var spännande... när det var över så gick vi skilda vägar och det var det...
En gång för typ 10 år sedan innan jag träffade min partner så satt jag på Darkside eller Bodycontact eller något och fick kontakt med en kille som var i stan på jobb typ (han svor på att han var singel men jag kan ju inte veta i slutändan...) och vi möttes upp tog en öl och sedan gick vi till hans hotelrum... Vi sa aldrig våra namn eller så utan det skulle vara så anonymt som gick men ölen innan var för att känna att det inte skulle bli helt fel kemi.
Hade mer situationer med killar jag mötte på krogen osv eller kontakter online som man hamnade i sängen ganska så direkt utan att känna varandra och utan att ha mer kontakt efteråt.
Nu har jag haft en partner i snart 10 år och då blir det inget sånt då jag är 100% monogam... Men jag kan använda mig av mina gamla upplevelser i fantasin ibland... Och skulle jag bli singel så kommer det hända igen!
om jag blir singel, vill jag det samma. Helt klart