Inlägg från: Anonym (Njut av livet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Njut av livet)

Ligga med gift man?

Du har inget ansvar för hur andra lever sitt liv. Gillar du att ha sex med honom tycker jag att du utan problem kan fortsätta. Bara du är medveten om att det troligen tar slut förr eller senare.

Att han har familj är hans problem.

• Anonym (Njut av livet)
    Anonym skrev 2023-03-09 20:08:00 följande:
    Ja
    Han vet hur man får ner en kvinna på rygg
    Inget mer än så
    Många män som skulle göra nästan vad som helst för att besitta den egenskapen. Det är ett faktum oavsett vad man nu tycker om det.
  • Anonym (Njut av livet)

Klart det är okej. Vadå upptagen, varje människa är fri tro inget annat. Ta dig inte rätten till en annan människa.

• Anonym (Njut av livet)
    Anonym (sådär) skrev 2023-03-28 16:05:36 följande:
    Men dåså, då är det väl ok att din granne skiter i din brevlåda? alla är ju fria och man ska inte ta sig rätten till andra människor Oskyldig

Ofattbart att vuxna människor kan resonera så oerhört omoget
    Ofattbart hur korkad du är. Om jag skiter i din brevlåda så får du ju bajs på händerna när du hämtar posten. Vad har det med otrohet att göra?
  • Anonym (Njut av livet)
    Anonym (sådär) skrev 2023-03-28 17:20:39 följande:
    När man diskuterar med omogna människor behöver man ibland lägga sig på deras nivå för att de ska fatta.
    Det vet du ju allt om Solig. Gulle
  • Anonym (Njut av livet)
    Anonym (sådär) skrev 2023-03-31 14:22:57 följande:
    Nope jag springer varken omkring och bedrar andra eller skiter i deras brevlådor.
    Oj, nu blir jag imponerad. Menar du verkligen det? Storartat.

Men jag kan på ett sätt tro dig i och för sig för hur skulle du hinna med det?
    Du verkar av antalet inlägg om otrohet du gör här på FL inte hinna med så mycket annat än skriva av dig din bitterhet.

Du kanske skulle ta och byta ditt anonyma nick litegrann så det inte blir (sådär) himla uppenbart för andra Drömmer.
  • Anonym (Njut av livet)
    Anonym (sådär) skrev 2023-03-31 15:31:08 följande:
    Kul att du blir imponerad.... men å andra sidan om man som du lägger ribban väldigt lågt så är ja allt över det extremt imponerande. Du kanske borde prova och utmana dig själv och lyfta ribban nån millimeter istället för att bara snacka bort svineri med "äganderätt". Vem vet, det kanske till och med leder till att du utvecklas som människa {#emotions_dlg.flower}
    Nu har du börjat prata med dig själv igen. Eller är det din läkares ordination du läser upp för mig? Blir osäker på vilket det kan vara.
Svar på tråden Ligga med gift man?