Inlägg från: Anonym (X) |Visa alla inlägg
  • Anonym (X)

Ligga med gift man?

anonymmedfrågor skrev 2023-03-08 20:10:46 följande:
    Jo såhär efter att ha läst resonemangen kan jag se varför han skulle ljuga.
    Kunde du inte se det innan utan trodde rakt av på honom när han sa att hans korkade fru vet att han knullar runt men är för feg att lämna? Och du bara JA, ta mig nu! eller vad?
  • Anonym (X)
    anonymmedfrågor skrev 2023-03-08 20:48:11 följande:
    Ja att jag blir syndabocken är ju en självklarhet. Tyvärr är det nog som du säger att jag kommer få fler emot mig och kanske till och med att han vänder ryggen mot mig för att sedan ge mig ett dåligt rykte :/
    Umgås du i samma kretsar som mannen och hans fru?
  • Anonym (X)
    anonymmedfrågor skrev 2023-03-08 20:48:11 följande:
    Ja att jag blir syndabocken är ju en självklarhet. Tyvärr är det nog som du säger att jag kommer få fler emot mig och kanske till och med att han vänder ryggen mot mig för att sedan ge mig ett dåligt rykte :/

anonymmedfrågor skrev 2023-03-08 20:54:17 följande:
    Nej, vi har gemensamma vänner med långt avstånd till varandra om du förstår vad jag menar då?
    Vad menar du med det här då? Och om du bara vill ha sex och tänker att frun får skylla sig själv så ser jag inte problemet?
  • Anonym (X)
    anonymmedfrågor skrev 2023-03-08 21:26:58 följande:
    Tack för kloka tankar! Har dock kommit fram till att situationen kan komma att bli så pass komplex att det kanske inte är värt för ett ligg...
    Kanske inte? Vad är det som gör honom attraktiv över huvud taget med allt du vet om honom?
  • Anonym (X)
    anonymmedfrågor skrev 2023-03-08 21:36:09 följande:
    Han alstrar en energi som matchar min, och har ett helt unikt sätt att förföra på. Dock börjar jag mer och mer att tro att detta bara är otroligt manipulativt och att jag är naiv som går på det...
    Du trodde rakt av på det han sa om frun? Då är du korkad.
Svar på tråden Ligga med gift man?