Föräldraskap
Ska kortfattat beskriva vår sitts. 2 stora pojkar o en sladdis. Mannen har eget o jag drog ett stort lass 10 år ensam med barnen.
Jag tar all vabb o all föräldraledighet. Vägrar förlorar på det ekonomiskt så försöker spara ihop det jag missat o han betala mer.
Jobbar 50procent o ska vara hemma under sommaren. Efter alla år ensam har jag utmattning o när sladdisen föddes fickk jag en svår förlossningsdepression. Orkar inte lika mycket vilket leder till konflikter. Vi bor centralt o mannen tycker att barnen stora kompisar o flickvänner får sova över när det vill. Jag orkar inte vi har en 2 åring oxå. Sover dåligt men då vänder han våra stora pojkar mot mig. Mamma säger att ni inte får ha tjejen här o inte kompisar. Stora pojkarna vill meka med pappa o att han ska med på träningar o titta långt bort på helger o jag går bara hemma. Samma sak där, då säger ha. Vi kan meka men fråga mamma. Eller jag kan hängs med o kolla på träning men fråga mamma. Mina pojkar kommer hata mig. Jag vill inte va ensam hemma hela tiden med lilla dottern o jag orkar inte ha 16 åringen flickvän boendes här.såhär ser veckorna ut ena dagen meka med 17 åringen andra dagen kolla på hockey med 12 åringen o 3 dageb kolla på 12åringens träning. Klart jag vill att de ska umgås men orkar inte alltid vara hemma. Försökte få igenom att sonen o hans flickvän kunde vara hälften av tiden men det ha lett till så mycket bråk. Eftersom pappa alltod tycker allt är ok o jag är så ledsen mina pojkar o jag som alltid hållit ihop