BIM APRIL
Myran: tyvärr har jag aldrig varit gravid så kan inte hjälpa dig 💕
Malinj83: yes jag väntar in BIM, om jag tolkar om min graf borde jag vara på äl+7 eller +8 😊
Myran: tyvärr har jag aldrig varit gravid så kan inte hjälpa dig 💕
Malinj83: yes jag väntar in BIM, om jag tolkar om min graf borde jag vara på äl+7 eller +8 😊
Ja men känningar för mens har ja typ kan inte riktigt säga om de e nått annorlunda men har haft stark molvärk dessa dagar och känt som att mensen ska komma när som
Kanske borde med testa C vitamin nästa cykel om de inte tar sig 😊 körde du brustabletter?
Mini: inte sett spökstreck på de tidigare, hoppas de e nått 😊
Alltså idag har mina bröst ömmat som in I tusan 😣 de gör typ ont att ta av BH
Tolkar jag min NC graf har jag nog med bim i helgen så då är vi ett litet gäng som väntar fortfarande 😊
Hur går de för er som har bim I dagarna ?
Jag tror min bim är på fredag (är på äl+11) så ska försöka hålla mig från att testa tills då.
Just nu har jag väldigt ömma bröst, molvärk så de känns som att mensen kommer när som och idag frusen (troligen mest för att de e så kallt nu jämfört med tidigare dagar bara)
Jag har mår illa emellanåt , lite mensvärk och ömma bröst sen helgen , är på äl +11 tror jag och bim på fredag/lördag.
men min kropp har lurats innan så jag vågar inte hoppas. Men jag hade inte såhär förra månaden . Och månaden innan mådde jag illa och hade jätte konstig äl efter spiral uttag , tidigare barn blir 8 och 16 i år så jag minns inte !
Superstort grattis ettfrö och sommar2020regn! 🥰 vilka supertydliga tester 🤩
Ettfrö du gav mig lite hopp iaf ☺️
Har extrem molvärk stundvis nästan lika stark som de mensvärk jag brukar ha, hade lite magkatarr känsla under natten, brösten ömmar massa men nu har de börjat sluta ömma och min temp ser fortsatt fint ut men testade idag och de va blankt 😣 men bim är i helgen så håller hoppet uppe ! 😄
Ni som haft graviditets molvärk, känns de nått annorlunda än vanlig mensvärk ?
Sommar2020regn: jag har 13 dagar och jag tror jag är på äl+11 eller 12 idag 😊 min molvärk är väldigt stark, känns som ägglossningssmärtor typ men samtidigt som att mensen ska komma när som. Känns mest dock mot en sida bara.
Så bim är fredag eller lördag 😊 så droppar inte tempen på fredag tar jag nytt test då
Osäker från din text om du ville bli gravid men önslar dig ändå Grattis och lycka till MatildaLS 🥰
Åh håller tummarna att de får bra för er 😍
Har ju mer eller mindre alla PMS symptom, haft lite som ilningar I blygdbenet och hade en magkatarr känsla i natt. Men som sagt liknande symptom som att ja ska få min mens när som så kan ju lika gärna va de 😌
Tyvärr va molvärken och alla "symptom" ingenting. Tempen störtdippade idag så min mens kommer idag eller imorgon
Lycka till ni som är kvar💕