• Foodie92

BIM APRIL

trefaldigmästareikärlek skrev 2023-04-05 16:38:15 följande:

Foodie92 går du på regelbundna kollar hos gyn? 😍
    Hoppas nu vi får vårat plus, vi verkar ju ha bim ganska nära varann denna månad? 

Ja eftersom vi har försökt väldigt länge (vårt första) så har vi varit på utredning och ska ta letrozol samt varit på spolning så gyn kollar att allt ser OK ut i för ägglossning (att man har ägg som växer).

Ja jag hoppas verkligen att de e vår tur strax 💕 jag har börjat testa och vet att bim kommer ändra någon dag framåt, så vi är väldigt nära 😊
  • Foodie92
    Syskonförsök skrev 2023-04-06 07:54:01 följande:

Ja nu är det er tur! Jag håller tummarna tjejer ❤️❤️❤️

Foodie92 skrev 2023-04-05 19:14:23 följande:
    Ja eftersom vi har försökt väldigt länge (vårt första) så har vi varit på utredning och ska ta letrozol samt varit på spolning så gyn kollar att allt ser OK ut i för ägglossning (att man har ägg som växer).

Ja jag hoppas verkligen att de e vår tur strax 💕 jag har börjat testa och vet att bim kommer ändra någon dag framåt, så vi är väldigt nära 😊
    ❤️❤️❤️
  • Foodie92

Alltså hade sagt att positivt test är den nedre, nästan så att NC kan se framtiden haha inte använt den funktionen med bild förut . Men har du reggat fler bilder på NC? Kanske ser den att den blivit starkare jämfört med tidigare och då noterat en ökning, vilket låter supersmart

Men de ser rätt ut att de dippar ner tyder ju på ÄL 😄 kul mys på nu extra sen får vi hålla tummarna !

Enligt Gyn så kan jag ha ÄL imorgon som tidigast och senast tisdag så tur att man är ledig..  haha

• Foodie92
    rubie skrev 2023-04-08 19:42:51 följande:
    Jag kämpar på med mina ägglossningstester, alltså är detta positivt eller inte? 🥹 detta var klockan 14, tog ett nu som är svagare?! Kanske har druckit för mycket iofs men detta är det starkaste strecket jag fått iallafall.
    Skulle ta det som positivt 😊
  • Foodie92

Lulu: kan de va någon implanteringsblödning eller bara lite blödning från ÄL?

Trefaldigmästareikärlek: så länge ni fick till det 1 ggn finna de chans behövs ju bara 1 men jag förstår dig. När jag ser positivt ÄL så får jag dåligt samvete eller som att jag missar om vi inte får till det varje dag men vet ju att varannan dag eller var tredje ska räcka

Syskonförsök: hoppas de håller sig bra hela graviditeten 💕

Själv börjar man se en liten stegring så tror de blir positivt LH imorgon för min del 😊  vi kör på varannan dag

• Foodie92

Lulu: kan de va någon implanteringsblödning eller bara lite blödning från ÄL?

Trefaldigmästareikärlek: så länge ni fick till det 1 ggn finna de chans behövs ju bara 1 men jag förstår dig. När jag ser positivt ÄL så får jag dåligt samvete eller som att jag missar om vi inte får till det varje dag men vet ju att varannan dag eller var tredje ska räcka

Syskonförsök: hoppas de håller sig bra hela graviditeten 💕

Själv börjar man se en liten stegring så tror de blir positivt LH imorgon för min del 😊  vi kör på varannan dag

• Foodie92

Lady Lovely: grattis ! 😍❤️

Trefaldigmästareikärlek: håller tummarna! Enligt gyn skulle jag ha den i helgen eller senast tisdag. Har fått stegringar nu på ÄL stickorna, väldigt nära positivt nu 😊

Man kan endast se på temperaturen i efterhand när den har skett. Oftast lägsta temperaturen som va innan stigning av temp över medel som ska vara minst 3 dagar 😊

• Foodie92

Blueberry: åh nämen stort stort grattis 😍

Barbrastreisand: jo jag har hängt på FL i minst 6 månader nu haha 😅 jag tempar och testar med ÄL tester. Du med ?

Syskonförsök: spännande med C vitamin och tack för tipset 🥰

• Foodie92

Trefaldigmästareikärlek: skönt att de visade ÄL där ni ändå prickat in ! Positivt 😁

Svar på tråden BIM APRIL