• 1Ellis1

BIM APRIL

Cykelhjul: Jag tror inte du helt kan lita på att du inte är gravid ännu. Även ett testa tidigt test kan visa fel tidigt, och jag har läst här på Familjeliv att många plussat först efter BIM. Innan bim och du fått mens finns ju alltid ett hopp. Hjärta Man blir besviken av negativa test, helt klart, men det är inte 100% säkert ännu. Så drick ingen alkohol osv. Flört

• 1Ellis1
    1Ellis1 skrev 2023-04-02 10:47:41 följande:

Cykelhjul: Jag tror inte du helt kan lita på att du inte är gravid ännu. Även ett testa tidigt test kan visa fel tidigt, och jag har läst här på Familjeliv att många plussat först efter BIM. Innan bim och du fått mens finns ju alltid ett hopp. Hjärta Man blir besviken av negativa test, helt klart, men det är inte 100% säkert ännu. Så drick ingen alkohol osv. Flört

Nej, vänta, det var inte till Cykelhjul det skulle!
  • 1Ellis1

Klyftpotatis menade jag till! Drömmer Du som inte plussat alltså. 

• 1Ellis1
    Spökplumpan skrev 2023-04-02 15:27:55 följande:

Diklofenak, det är definitivt positivt!! Grattis!! 🥰🥰 Du kommer få det bekräftat tydligare om du testar med digitalt, men du ÄR gravid. Så tydliga är inte spökstreck och de dyker inte upp så snabbt! ❤️

Precis, jag tänkte samma. När jag fått spökstreck så har de inte synts på kort. Så grattis! {#emotions_dlg.flower}
  • 1Ellis1

Ni som tempar: brukar ni ha en dipp på ägglossningsdagen? Jag har tagit tempen lite sporadiskt under dagen för att se om den ökar, men istället sjönk den rejält ikväll?! Var först 37,1-37,2 under hela dagen, sen plötsligt 36,9 på kvällen och nu 36,7?! Så låg är den annars bara vid början av mens! 

• 1Ellis1

Grattis syskonförsök, och hawwa: kul att få det bekräftat sådär tydligt! Stort grattis! {#emotions_dlg.flower}

• 1Ellis1
    ladylovely skrev 2023-04-03 08:27:28 följande:

Nån av er som som tycker precis som jag att digitala cb äl testen och vanliga stickor  inte följer varann? 
    Enligt app skulle jag haft äl 30mars.
    Fick fast glad gubbe 28mars .
    Och högst topp på äl stickor 1 april. Det var som en jäkla diff den här gången. Eller så tog kroppen omstart i ägglossningen? Vad vet jag?!

Jag har aldrig testat med både clearblue och andra stickor i samma menscykel så jag vet inte, men jag har bara fått positivt på cb. Jag fick aldrig positivt resultat med Rfsu, så de fungerar olika helt klart. Jag hade trott mer på cb testerna än andra...
  • 1Ellis1
    Amaaanda00 skrev 2023-04-03 09:41:58 följande:

Min mens kom igår.. precis på BIM 🥲 börjar tappat hoppet lite nu, då vi snart närmar oss ett år av försök🙃

Vad tråkigt! Gråter Vi har också försökt ett år, det känns minst sagt jobbigt att se alla negativa test. Vi ska på möte med Livio imorgon för att planera ivf. Hoppas det kan hjälpa oss, och att vi inte behöver vänta så länge på att få börja behandling...
  • 1Ellis1
    ladylovely skrev 2023-04-03 10:18:12 följande:
    1Ellis1 - har du fått några streck på rfsu? De jag testat har inte funkat. Dom blir bara helröda utan streck. Jag kör på andra märken o de har funkat bättre. 
    Jag är helt klart tveksam till cb då det diffar så mycket mellan dagarna. 
    Jag har fått streck, får alltid kontrollstrecket och runt ägglossning ett svagt streck. Men det blir aldrig så starkt som kontrollstrecket, oavsett när på dygnet jag testar...
  • 1Ellis1
    Diklofenak skrev 2023-04-03 10:55:16 följande:
    Ok nu vågar jag lita på det lilla lilla strecket igår 😀 hoppas nu det går vägen!
    Grattis!! Hjärta{#emotions_dlg.flower}
  • 1Ellis1

Hej alla!

Jag gjorde ett test idag som var negativt. Jag har bim på lördag så det är ju lite tidigt, men jag tror ändå att det stämmer. Känner mig inte gravid. Har ont i brösten, men det kan jag få innan mens. Jag och sambon påbörjar kanske ivf behandling redan vid kommande mens, men om inte dyker jag väl upp i bim maj tråden. Oskyldig Men jag ska ta ett test vid bim ändå såklart för att vara säker så jag stannar nog i den här tråden några dagar till. Skrattande

• 1Ellis1
    Anonym (Blueberry) skrev 2023-04-11 06:43:15 följande:
    Snälla säg att jag inte är den enda som ser det här! I verkligheten känns det mer ljusrosa än på bilderna, FL är ju inte bäst på bildkvalitet. Jag tycker jag ser det på en armlängds avstånd. Är helt skakig. Enligt FF är jag på ÄL+11, vilket var samma dag jag plussade med mitt första barn. Men kan också vara på ÄL+10 eller +9 enligt tempen. Har ett testa ultratidigt CB digitalt som jag kan ta imorn men det är ju en evighetsväntan!
    Jag tycker jag ser lite! Men testa igen imorgon. Hjärta
  • 1Ellis1

Tråkigt att höra Syskonförsök. Jag vet hur det känns. Hjärta Jag är inte gravid denna månad, men vi hoppas att vi kan starta ivf redan när mensen kommer. Grattis till alla som plussat! Jag hoppas på att kunna vara med i en gravid-tråd snart. Oskyldig

Svar på tråden BIM APRIL