• Ettfrö

BIM APRIL

Hej hej! Jag har inte lagt till mig i listan men hat följt er. Jag är 38 år och har försökt bli gravid med mitt andra barn i 7 månader. Trodde inte att det skulle gå dem här månaden heller, men mensen dök aldrig upp. Idag tog jag ett graviditetstest och resultatet är väldigt tydligt =) känns overkligt 

• Ettfrö

Haha jäkla månadsskifte... Min syster är född 1 januari. Jag är bara tacksam om jag får ett friskt barn <3 jag är ändå 38, och jag tror inte att jag kan få barn så länge till 

• Ettfrö

Vet inte om det här kan ge någon hopp, men jag hade bim 20 april. Den 17 april tog jag ett test som var helt blankt. Därför förutsatte jag att det var kört. Jag är också gravid via insemination. Jag gjorde en insemination på chansning när jag trodde att jag typ skulle ha ägglossning. Jag fick inga positiva utslag på ägglossningstestet, men chansade efter vad appen räknade ut.. Men ägglossning hade jag uppenbarligen. Jag har inte haft några symptom på graviditet. När jag väntade mitt första barn för ca 11 år sedan hade jag symptom som yrsel, mycket (nu snackar vi galet mycket) flytningar, ont i brösten, sömning, mensvärk flera dagar innan bim. Nu känner jag lite mensvärk och lite känningar i brösten bara...verkar ju variera mellan graviditeter då. Hoppas bara att det här fröet vill stanna <3

• Ettfrö

Innan bim kändes det precis som vanlig mensvärk. Jag trodde verkligen att mensen bara skulle komma när som helst. Nu känner jag mig mer uppblåst, har lätt mensvärk och det hugger till lite i magen på olika ställen ibland. 

• Ettfrö

Så tråkigt Foodie92! Jag håller alla tummar för att du får ett plus i maj. <3 

Svar på tråden BIM APRIL