BIM APRIL

Har försökt hålla koll på min ägglossning nu i ett år då vi inte haft något skydd och jag satsade på karriären fortfarande (är nyexad sjuksköterska och alla rekommenderar att man jobbar ett helt år i sträck för det första året är alltid fruktansvärt). Va helt säker på att jag inte hade någon ägglossning denna månaden då jag aldrig fick positivt på ägglossningstesten, även samma sak förra månaden. Hade BIM igår, men ingen mens i sikte. Började bli lite orolig om något va ?fel?, liksom varför har jag ingen ägglossning? Och varför får jag inte min mens? Tog ett graviditetstest imorse för att försöka trigga igång mensen, förväntade mig absolut inte ett positivt resultat. Gick och gjorde kaffe under tiden och tänkte inte så mycket på testet förrän jag gick in i badrummet igen och ser att det står Gravid på det. Är Typ fortfarande i chock! Någon abort är det inte tal om men ah, förväntade mig verkligen inte det här resultatet! Förlåt för lång text men va tvungen att få skriva av mig! Ingen vet om detta förutom hunden, inte ens min partner.