Inlägg från: Hannis1983 |Visa alla inlägg
  • Hannis1983

BIM APRIL

3/4 Amaaanda00
    4/4 Hannis1983, 4e barnet, första försöket efter MF
    5/4 Mathilda999, 2 barnet, 2 försöket (MA)

• Hannis1983

Skulle ju skriva också. Möjligt att jag kommer ändra datum då vi precis haft ett MF i vecka 5. Blöder fortfarande så ingen aning när ÄL kommer ske så kanske uppdatera framöver.

• Hannis1983

Jag blödde en vecka efter mitt MA 2015 så hoppas det inte blir längre för dig. Mitt kom dock ut av sig själv. 
    När jag pratade med gyn om det här sa hon att det kan vara allt från som en vanlig mens, då ska den typ sluta idag till några veckor så vi får se. Vill bara gå vidare nu så blödningen får gärna sluta. 

• Hannis1983
    Mathilda999 skrev 2023-03-13 17:27:26 följande:

Nu hoppas jag att jag är inne på sista dagarna med blödning efter MA, dag 10 och graviditetstesten börjar bli svagare och svagare. Så fort jag får negativt hoppas jag att kroppen vänder om mot ägglossning istället. Håller tummarna på att det är ägglossning till helgen !!

Håller tummarna stenhårt! Tror också jag har ÄL i helgen eller början på nästa vecka så svårt att Veta så ska testa med tester från onsdag tänkte jag 😃
  • Hannis1983
    Olivialova skrev 2023-03-31 14:14:37 följande:

Tack HjärtaJag mår som vanligt! Har bim på söndag egentligen. 

Grattis ♥️
  • Hannis1983
    Spökplumpan skrev 2023-04-04 16:58:47 följande:

Illamående, trött och sjukt sugen på apelsinjuice (men rätt låg apptit på annat och blir mätt snabbt). Brösten spänner mer än de brukar, men går lite i vågor. 5 dagar kvar till BIM. Har en hel del mensvärk, men det är väl rätt vanligt. Ökad sexlust idag och det har jag fått under alla mina graviditeter. Hoppas hoppas hoppas. Kommer bli skitledsen om det inte är något.

Håller tummarna ♥️
  • Hannis1983

Här kom mensen i natt, två dagar sent och på natten är väldigt ovanligt för mig men tänker att kroppen kan vara lite annorlunda efter mitt missfall förra månaden. Jag går vidare till en maj tråd och hoppas vi inte ses där. Lycka till ni andra ♥️

Svar på tråden BIM APRIL