BIM APRIL
1/4 Chanels, 1a barnet, första försöket
2/4 Olivialova, 3e barnet, första försöket
5/4 Cykelhjul, 1a barnet
6/4 klyftpotatis, 1a barnet, försökt sedan sep-21
8/4 Spökplumpa, andra barnet
14/4 lady Lovely, försökt sedan i juni -22
BIM -8, ovanlig värk i brösten, helt utmattad, illamående och plötsligt lite yr. Det är ungefär de symptom jag haft vid tidigare graviditeter. Brösten gör definitivt ondare än de brukar göra innan mens. Lite jobbigt att vänta nu. 😳 Hoppas det går bra för er andra!
Jag tror någon har använt en gammal lista, så att flera har ramlat ur. Lägger upp den här så får ni som fallit bort skriva in er igen.
Grattis, Olivialova!! 🥰 Hur mår du? Hur långt ifrån BIM är du?
Idag har jag mensvärk, men nästan ingen värk i brösten längre. Börjar känna mig mindre hoppfull. 😔 En vecka kvar till BIM.
Grattis Hawwa!! Vad kul! Nu får du göra digitalt så att du får bekräftat klart och tydligt! Lycka till! 🥰
Tack för peppet. Jag kanske jämför för mycket med tidigare graviditeter. Jag önskar det fanns symptom som man bara känner när man är gravid eller bara känner när det är mens på g. Önska kan man ju göra iaf. haha
Klyftpotatis,
När jag blev gravid med sin son så testade jag negativt på BIM, men när mensen inte hade kommit 8 dagar senare så tog jag ett nytt. Då tog det knappt en sekund innan det stod gravid. Så ge inte upp hoppet redan! Men jag förstår att det är lätt att göra det om man har det lite kämpigare med fertilitet och cykler än de flesta. Jag håller varenda tumme och tå som jag har att det bara var för tidigt.
Cykelhjulet, grattis!! Verkligen tydligt streck!! Vad kul att flera redan testat positivt här. Vi kanske har en tursam BIM-månad. Hoppas hoppas! 🥰
Någon annan som redan laddat ner gravidappar trots att ni inte testat positivt än? Jag kunde inte låta bli. Har både Liberos and Preggers. 🙈
Cykelhjul: grattis!!!! SÅ KUL ❤️
Till er andra: tack för push och hopp, jag kanske inte ska ge upp än ❤️ det är bara svårt att tänka det skulle ändra sig men visst, mirakel kan ske!!
jag laddar också ner gravidappar jag räknar ut BF osv dirket efter ÄL spökplumpan 😂 man kan väl få njuta lite i ovissheten och drömma sig bort liksom!!😘
Diklofenak, det är definitivt positivt!! Grattis!! 🥰🥰 Du kommer få det bekräftat tydligare om du testar med digitalt, men du ÄR gravid. Så tydliga är inte spökstreck och de dyker inte upp så snabbt! ❤️
När jag kollar äl så har jag först bara stickor från testlagret (de andra funkar inte) och 2-3 dagar innan beräknad ÄL använder jag både sticka och CBs 2-dagarstest. Stickorna tejpar jag fast bredvid varandra i en bok varje månad för att ha koll på hur min ÄL ser ut. Blir lättare att se när den är på väg.
Men jag rekommenderar verkligen bara testlagrets stickor. De andra suger och ibland får jag ingen reaktion alls.
Illamående, trött och sjukt sugen på apelsinjuice (men rätt låg apptit på annat och blir mätt snabbt). Brösten spänner mer än de brukar, men går lite i vågor. 5 dagar kvar till BIM. Har en hel del mensvärk, men det är väl rätt vanligt. Ökad sexlust idag och det har jag fått under alla mina graviditeter. Hoppas hoppas hoppas. Kommer bli skitledsen om det inte är något.
Somnade på soffan och drömde att jag fick en massa rosa på toapappret. Det är nog ett tydligt tecken på att jag tänker väldigt mycket på det.
Vaknade i morse och blöder. Tre dagar för tidigt och den beter sig inte som min mens brukar bete sig. Jag är rädd att det kanske är ett tidigt missfall. 😭😭😭
Här kom mensen i natt, två dagar sent och på natten är väldigt ovanligt för mig men tänker att kroppen kan vara lite annorlunda efter mitt missfall förra månaden. Jag går vidare till en maj tråd och hoppas vi inte ses där. Lycka till ni andra ♥️
Jätteledsen. 😔 Troligtvis missfall, så jag får helt enkelt ta bort mig från listan och önska er alla lycka till. ❤️