Inlägg från: Mathilda999 |Visa alla inlägg
  • Mathilda999

BIM APRIL

3/4 Amaaanda00
    5/4 Mathilda999, 2 barnet, 2 försöket (MA)

Får se om BIM blir 5/4 eller senare. Blöder nu pga Cytotec behandling efter MA i vecka 10 och fortfarande positivt på gravtest, får se när det blir negativt och om ägglossning eventuellt blir försenad eller inte.

• Mathilda999
    Hannis1983 skrev 2023-03-07 20:00:09 följande:

Skulle ju skriva också. Möjligt att jag kommer ändra datum då vi precis haft ett MF i vecka 5. Blöder fortfarande så ingen aning när ÄL kommer ske så kanske uppdatera framöver.

Samma för mig dock MA, så är orolig nu efter cytotec behandlingen att jag ska blöda en evighet och att ägglossning väntar på sig för länge...
  • Mathilda999

Nu hoppas jag att jag är inne på sista dagarna med blödning efter MA, dag 10 och graviditetstesten börjar bli svagare och svagare. Så fort jag får negativt hoppas jag att kroppen vänder om mot ägglossning istället. Håller tummarna på att det är ägglossning till helgen !!

• Mathilda999

Osäker på om BIM kommer stämma för mig denna månaden i och med att senaste cykel/blödningen var missfall. Har heller inte fått någon bekräftad ägglossning av NC ännu och kan ju innebära en cykel utan ägglossning. Mycket oklart.

• Mathilda999
    Anonym (Blueberry) skrev 2023-03-29 21:18:19 följande:
    Min ÄL kom på CD22 när jag hade MA och fick göra medicinsk abort. 10 dagar efter en normal cykel, 7 dagar efter blödningen slutat. 
    Imorgon blir CD 27 så enligt vanlig cykel borde det vara cirka 2 dagar från mens. Ska ta ett gravtest imorgon för att utesluta något. Dock känns det som jag inte ens haft ägglossning ännu även om jag slutade blöda CD 11/12.

Vi får se vad testet säger imorgon, håller tummarna.
  • Mathilda999

Jag tog ett test imorse, ett testa tidigt. Tror jag ser ett streck?! Dock känns det som att det kanske bara är ett streck där för att det är 4 veckor sedan MA och jag har små små nivåer av HCG kvar? Vågar inte tro positivt förens det är en stegring.

Ser ni?

Svar på tråden BIM APRIL