Inlägg från: Diklofenak |Visa alla inlägg
  • Diklofenak

BIM APRIL

Jag hoppar in i listan, hoppas på ett fjärde gången gillt och hoppas att jag lyckas tagga ner och vara mer avslappnad i väntan på mens eller ingen mens och inte få testmani som vid förra försöket.. Skrattande

1/4 Chanels, 1a barnet, första försöket
    2/4 Olivialova, 3e barnet, första försöket 
    3/4 Amaaanda00
    4/4 Hannis1983, 4e barnet, första försöket efter MF
    4/4 Diklofenak, 1a barnet, 4:e försöket
    5/4 Mathilda999, 2 barnet, 2 försöket (MA)
    5/4 Etaj 6:e barnet 4 försöket efter ma
    10/4 Hawwa, 2 barnet, 2 försöket 
    10/4 Agnesmamma01, 3e barnet, 3 försöket
    12-13/4 Anonym (Blueberry), 2 barnet, 2 försöket (efter oplanerad som blev MA)
    15/4 Lipa3646 3e försöket
  • Diklofenak

Är ÄL+5/6 cirka, känner inte så mkt: bröst är ömma men mindre ömma än vanligt, temp sjönk lite idag och känt av mild värk som påminner om mensvärk. Drar inga växlar av det, men inget pms-humör iaf (men kanske visar sig imorgon).

Är lugnare än förra månaden men växlar lite mellan "går det så går det, annars blir det nytt försök" och "tänk så går det aldrig". Också lyckats hålla mig bättre från googlandet och att fastna i gamla trådar. Men oavsett önskar jag att tiden hade gått lite snabbare för vill veta. Typ NU.

• Diklofenak

ÄL+10-12 (inte säker på exakt dag)/ BIM -3-5

Hade ställt in mig på att det blir inget den här gången och tar det ganska bra men så dök det upp ett streck idag, problemet är att det är supersvagt, vågar inte dra några slutsatser av det men vet att det enda kan gör är att testa om några dagar igen..suck. visst kan jag se det utan att vrida och vända på testet och strecket dök upp inom 3 min men är för otydligt för att jag ska tro på det...

• Diklofenak

jag är fd testgalning in rehab så har sett ett antal spökstreck och det ser mest ut som ett sådant men då borde det rimligen inte dyka upp så snabbt dvs inom tidsgränsen??
  • Diklofenak

Ok nu vågar jag lita på det lilla lilla strecket igår 😀 hoppas nu det går vägen!
Svar på tråden BIM APRIL