Inlägg från: Anonym (M) |Visa alla inlägg
  • Anonym (M)

Är det skillnad på hur män och kvinnor bemöts här?

Ännu en tråd om åldersskillnad. Ja, det är skillnad på hur man blir bemött, eftersom det är tröttsamt med samma trådar hela tiden, med samma patetiska män. 

• Anonym (M)
    Freddie K skrev 2023-03-12 15:42:23 följande:
    Jag förstår vad du säger, men hur kommer det sig då att om vi jämför Kaffedraken, med mig, som är i ungefär samma sits, tacklar det på så olika sätt? Visst, jag kan också bli bitter emellanåt, men jag försöker i alla fall och det är inte mer synd om en man eller en kvinna, även om jag själv vet hur det kan te sig ibland.
    Ja, du håller alltid en trevlig ton och blir väl så gott som alltid bra bemött. Du skyller inte på någon annan, du gnäller inte. 
  • Anonym (M)
    Freddie K skrev 2023-03-12 16:10:43 följande:
    Nu vet jag inte om det var sarkasm, men var det inte det så tackar jag. Jo, jag har fått min beskärda del av påhopp också, men jag släpper det rätt fort.

Det var ett ärligt svar, tycker du beter dig respektfullt i de trådar jag läst. 

• Anonym (M)
    Anonym (förrätt) skrev 2023-03-13 08:47:24 följande:
    När folk missförstår det jag skriver, och ändå är jag tydlig, då är det inte mycket jag kan göra.
    Du kan alltid prova att starta några nya trådar. Du har ju i alla fall en kompis här som brukar hålla med dig.
  • Anonym (M)
    Anonym (förrätt) skrev 2023-03-13 08:53:15 följande:
    Nej, många mår dåligt av att se mina trådar hela tiden så jag ska försöka låta bli det. Ja, jag är förvånad över att så få här ser hur det verkligen ser ut.
    Fast vi vet ju att du inte kommer att sluta. Så varför lura dig själv?
Svar på tråden Är det skillnad på hur män och kvinnor bemöts här?