Vilka attraheras ni mest av?
Vilka attraheras ni mest av, rent generellt?
Vilka attraheras ni mest av, rent generellt?
Once you go black you never go back.
Kvinnor från Öst-och Sydostasien tycker jag är de vackraste. Deras skönhet sitter i hela livet.
Vita män. Generellt brukar mannen jag tänder på vara vit man, kort (under medellängd), mörkt hår och bruna ögon. Han brukar vara i min ålder plus några år.
För några veckor sedan visade en ung (27) man intresse för mig. Han är lång, smal, har blå ögon och cendréfärgat hår. Nu har vi fantastiskt sex tillsammans. Det är inte aktuellt att ha mer än sex mellan oss men shit vad han är skön.
Vita män. Generellt brukar mannen jag tänder på vara vit man, kort (under medellängd), mörkt hår och bruna ögon. Han brukar vara i min ålder plus några år.
För några veckor sedan visade en ung (27) man intresse för mig. Han är lång, smal, har blå ögon och cendréfärgat hår. Nu har vi fantastiskt sex tillsammans. Det är inte aktuellt att ha mer än sex mellan oss men shit vad han är skön.
jag är attraherad av alla typer av kvinnor så jag har inga preferenser,
För mig finns bara en, Kaffedraken.
Brunetter, ca 175-185 långa och alldaglig och nästan tråkig klädd. Det är jävligt sexigt.
Attraheras mest av Kaffedraken, och hans syster är också rätt läcker
För mig finns bara en, Kaffedraken.
Vita
hmm..
Det finns snygga män i alla delar av världen, men de flesta jag har attraherats av har haft europeiskt utseende. Ljushyade och mörkhåriga, men jag har inget emot blonda eller mörkhyade. Är själv blond och blåögd, men inte jätteljus. Min man har rödbrunt hår och bruna ögon, var rödhårig när han var liten.
Bump