• Anonym (Nonym)

Vilka attraheras ni mest av?

Vilka attraheras ni mest av, rent generellt?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka attraheras ni mest av?
  • Anonym (Snowbunnie)

Once you go black you never go back.

• Anonym (Sebbe)
    Kirenaj68 skrev 2023-03-04 22:01:58 följande:

Kvinnor från Öst-och Sydostasien tycker jag är de vackraste. Deras skönhet sitter i hela livet.

Kan faktiskt hålla med dig där. De flesta svenskor runt de 30 har fått den kille och de barn de vill ha. Då slutar de att bry sig om sig själva och rasar fullständigt. Jämför en svenska på 40 år med en dito asiatiska. Enorm skillnad. I asiatiskans fall handlar det om att förföra medan i svenskans fall handlar det snarare om rivningsarbete.
  • Anonym (Kvinna, 47)

Vita män. Generellt brukar mannen jag tänder på vara vit man, kort (under medellängd), mörkt hår och bruna ögon. Han brukar vara i min ålder plus några år. 
    För några veckor sedan visade en ung (27) man intresse för mig. Han är lång, smal, har blå ögon och cendréfärgat hår. Nu har vi fantastiskt sex tillsammans. Tungan ute Det är inte aktuellt att ha mer än sex mellan oss men shit vad han är skön. 

• Anonym (Kompakt)
    Anonym (Kvinna, 47) skrev 2023-03-07 05:57:37 följande:

Vita män. Generellt brukar mannen jag tänder på vara vit man, kort (under medellängd), mörkt hår och bruna ögon. Han brukar vara i min ålder plus några år. 
    För några veckor sedan visade en ung (27) man intresse för mig. Han är lång, smal, har blå ögon och cendréfärgat hår. Nu har vi fantastiskt sex tillsammans. Tungan ute Det är inte aktuellt att ha mer än sex mellan oss men shit vad han är skön. 

Du utnyttjar alltså en mycket yngre man och är bara ute efter sex och hans unga kropp. En ung man är faktiskt en människa med känslor, och vill inte bara vara nån man sätter på.
  • Anonym (Kvinna, 47)
    Anonym (Kompakt) skrev 2023-03-07 06:45:18 följande:
    Du utnyttjar alltså en mycket yngre man och är bara ute efter sex och hans unga kropp. En ung man är faktiskt en människa med känslor, och vill inte bara vara nån man sätter på.
    Du behöver varken vara aggressiv eller orolig. Killen och jag är helt överens. Vi har underbart sex men i övrigt skiljer sig våra liv åt helt. (Det skiljer faktiskt 20 år!) 
  • log700

jag är attraherad av alla typer av kvinnor så jag har inga preferenser, 

• Anonym (KD)

För mig finns bara en, Kaffedraken.

• Anonym (Varförinte)

Brunetter, ca 175-185 långa och alldaglig och nästan tråkig klädd. Det är jävligt sexigt.

• Anonym (KDr)

Attraheras mest av Kaffedraken, och hans syster är också rätt läcker

• Anonym (KDr)
    Anonym (KD) skrev 2023-03-07 07:54:48 följande:

För mig finns bara en, Kaffedraken.

Nehedu, han är MIN! 
  • Anonym (Tvillingmorsan)

Det finns snygga män i alla delar av världen, men de flesta jag har attraherats av har haft europeiskt utseende. Ljushyade och mörkhåriga, men jag har inget emot blonda eller mörkhyade. Är själv blond och blåögd, men inte jätteljus. Min man har rödbrunt hår och bruna ögon, var rödhårig när han var liten. 

• Anonym (Nonym)

Bump

Svar på tråden Vilka attraheras ni mest av?