• Anonym (Nonym)

Vilka attraheras ni mest av?

Vilka attraheras ni mest av, rent generellt?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka attraheras ni mest av?
  • Anonym (Kvinna)

Det finns snygga människor av alla slag, men rent generellt så vita män, lätt.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Öh)

Beror väl på vad man själv har för ursprung. själv dras jag till samma "typ av män" som jag själv är, blonda och blåögda. Sen finns det ju de som dras till "motsatsen" till sig själva.

• Anonym (Man med förvirrad preferens)

Min preferens för kvinnor verkar ändras med vilken kvinna jag har en sexuell relation med. Jag har TROTT mig haft en preferens för svarta kvinnor under en period, jag har även TROTT mig haft en preferens för östasiatiska kvinnor. 

Men jag är mer som en av Pavlovs hundar som präglas. Fast av sex istället för en ringklocka. Där jag lärt mig associera sexuell njutning med en typ av utseende. 

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Öh) skrev 2023-03-04 15:59:37 följande:

Beror väl på vad man själv har för ursprung. själv dras jag till samma "typ av män" som jag själv är, blonda och blåögda. Sen finns det ju de som dras till "motsatsen" till sig själva.

Jag är lite sån. Jag själv är kvinna (vit och 50% svensk och 50% finsk) men se utländsk ut, typ kanske sydeuropa. Har mörka drag, mörkt hår och bruna ögon och en hudton som drar mot gul. Men jag dras till män som har blont hår och blåa ögon, haha. Motsatsen alltså.
  • Fröken Allvar

Det har alltid varit nördar, trygga i sig själva. Det har varit nördar med asiatiskt, afrikanskt, sydamerikanskt men oftast europeiskt-nordiskt utseende då det var flest av dem då jag var i hångelåldern. Då gällde hipsternördar. Har dock utvecklat allergi mot åldrade hipsternördar sedan jag blev för gammal. Försöker att inte vara en själv, det går sådär. 
    En gång som trettioåring kände jag en stark dragning till en kraftigt maskulint byggd man, femtio plus, vilken passerade mig på gatan. SSåg ut att ha ursprung i det som tidigare var Jugoslavien. Jag tänker på det ibland, att det var så udda för mig. Bar han på anlag som den biologiska klockan reagerade på? Det var en stekhet sommardag. Kanske passerade inte dragningen förbi hjärnkontoret? 

• Anonym (Black Power)

Attraheras mest till män med mörkt tjockt hår generellt. Har märkt att jag väldigt ofta finner svarta killar eller män med lite mörkare färger och hud väldigt sexiga och attraktiva. Oftare afroamerikaner och blandade etniciteter även med asiatiska inslag. Älskar svarta kroppar både hos män och kvinnor. Helt vansinnigt vackra är de med sina långa slanka muskler. Slår vita med hästlängder.

• Pussan

Rough guys, med yvigt hår och skägg och mycket hår på bröstet. Gärna trashy jeans gärna tatueringar

• Anonym (Nonym)

Rösta på!

• Godisbuske

Spelar ingen roll hudfärg eller land.

Bara hon är feminin, långt hår, håller koll på vikten, är lugn och sansad.

Svar på tråden Vilka attraheras ni mest av?