• ITrust

Har ni någonsin varit med om att en okänd människa har gått fram till er på stan?

Har ni någonsin varit med om att en okänd man/kvinna har kommit fram till dig på stan och gett komplimanger, visat intresse/frågat om ditt nummer? Menar alltså INTE i krogsammanhang/festsammanhang där man är onykter, utan helt vanligt på stan eller i någon affär typ.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har ni någonsin varit med om att en okänd människa har gått fram till er på stan?
  • Anonym (P)

Japp. Tror dock inte att så jättemånga är med om det, förutsatt att man inte är väldigt snygg då.

• Embla twopointoh

Ja, det händer. Allt eftersom jag blir äldre händer det mer sällan, dock. Men, det händer fortfarande.

• Anonym (Undrande)

En nyfiken följdfråga till er kvinnor, vad tycker ni om att en man går fram till er på det viset och visar ett intresse? Trevligt? Otrevligt? Creepy?
    Alltså förutsatt att det görs ordentligt och hövligt. 

• Anonym (Nix)

Nej jag är för ful för det.

• Klartsomvatten
    Anonym (Nix) skrev 2023-03-01 08:37:50 följande:

Nej jag är för ful för det.

Varför skulle du vara för ful?
  • Anonym (P)
    Anonym (Undrande) skrev 2023-03-01 08:32:39 följande:

En nyfiken följdfråga till er kvinnor, vad tycker ni om att en man går fram till er på det viset och visar ett intresse? Trevligt? Otrevligt? Creepy?

Det är väldigt smickrande så jag uppskattar det verkligen. 
  • Fröken Allvar
    Klartsomvatten skrev 2023-03-01 08:39:24 följande:
    Varför skulle du vara för ful?
    Jag gissar nu, men tror Nix menar att det är fler vackra människor som är med om att okända kommer fram på stan än vad okända kommer fram till mindre slående skönheter. 
    Jag har som yngre några gånger varit med om att okända kommit fram, men då har de varit äldre, över 40, och det har känts som om de stått i en del av staden där det rört sig mycket folk och tagit kontakt med många samtidigt. Lite som en försäljare av telefonabonnemang tar kontakt.
    Annars håller jag med dig om att få människor är för fula till det yttre för att kunna bli uppvaktade. Varför skulle någon vara för ful för att kunna få uppskattning? Däremot ser jag i dessa trådar så många exempel på kvinnor och män som på ett väldigt tydligt sätt förmedlar varför de inte redan är i den relation de drömmer om, och det är sällan av de skäl de själva tror. 
  • Anonym (20)

Ja. Jag blev tilltalad på en gata i ett utomeuropeiskt land vilket resulterade i en 1 klassbiljett till ett land i Asien. När han efter en månad friade sa jag nej och reste hem. 

• Anonym (20)
    Anonym (Undrande) skrev 2023-03-01 08:32:39 följande:

Trevligt. 
    ( är 57 numera) 
  • Anonym (Kryp)
    Anonym (P) skrev 2023-03-01 08:39:55 följande:
    Det är väldigt smickrande så jag uppskattar det verkligen. 
    Jag gjorde sånt förr med många tjejer. Ingen verkade ta illa upp. Men när man läser i såna trådar här så tycker dom flesta tjejer att det känns obehagligt och är creepy och opassande. Samtidigt så säger en del tjejer att svenska killar är fega, varför törs inte fler killar komma fram på stan? Som de gör utomlands.
Svar på tråden Har ni någonsin varit med om att en okänd människa har gått fram till er på stan?