Inlägg från: Anonym (-) |Visa alla inlägg
  • Anonym (-)

Hur är dina drömmars man?

Tror jag uppfyller bara 36 av 54, inte ens nära?

• Anonym (-)
    Anonym (-) skrev 2023-02-26 17:57:39 följande:

Tror jag uppfyller bara 36 av 54, inte ens nära?

Sorry, kunde inte låta bli att räkna men syftade inte alls på att försöka få en dejt, bara för undvikande av missförstånd.
  • Anonym (-)
    Anonym (Drömmaren) skrev 2023-02-26 18:24:30 följande:
    Inte nära alls. Men ändå nyfiken, vad är skulle vara svårast att leva upp till? 
    Haha, nu får man erkänna sina brister.

Svårast är nog att vara social, för det har jag tyvärr svårt för. Därmed har jag också få vänner att bjuda på middag. Jag gillar sport (men är ingen sportnörd), kan aldrig tro jag skulle lära mig älska att sticka, har inget större intresse för trädgårdsodling eller krukväxter (men desto mer för natur).
    Jag är allergisk mot katter. Sedan tvivlar jag tyvärr på att jag skulle vara bra på att förföra dig (men det kan man kanske lära sig? ).
  • Anonym (-)
    Anonym (Drömmaren) skrev 2023-02-26 18:39:08 följande:
    Tack för din bekännelse. 

Ps. Det stod slicka, inte sticka. Haha 🤣
    Haha, vad pinsamt att missa.

Men det tror jag faktiskt jag skulle älska. 😉
  • Anonym (-)
    Anonym (Q) skrev 2023-02-26 19:18:38 följande:
    Om du uppfyller resten så har du många fina kvaliteter. Sociala svårigheter är förstås ett jätteaber men lyckas du få bukt med det borde du ha möjlighet att hitta en kvinna. Off topic men ville bara ge lite pepp för en gångs skull.
    Tackar! Nu har jag visserligen bedömt mig själv och vet inte hur andra skulle göra det men trevligt med positiv pep. Inte ofta man får här.
    Även om det är OT.
Svar på tråden Hur är dina drömmars man?