Csn utbildning
Hej, finns det möjlighet att få sitt csn bidrag och lån utbetalt tidigare, jag ska flytta och måste betala hyran innan 1 mars, eftersom jag ej jobbat aå mycket har jag tyvärr inte så det räcker till.
Hej, finns det möjlighet att få sitt csn bidrag och lån utbetalt tidigare, jag ska flytta och måste betala hyran innan 1 mars, eftersom jag ej jobbat aå mycket har jag tyvärr inte så det räcker till.
För att få CSN måste du starta din utbildning efter det får du lämna din studieförsäkran sen kommer pengarna. Så ca 1 v efter du börjat studera om allt flyter på. När börjar studierna?
Jag förstår inte riktigt....
Om redan du studerar så har du väl precis fått pengar.
Kommer du ha dubbla kostnader eller vad är det som gör att du inte kan betala hyran med pengarna som utbetalades nu i slutet av februari?
Visserligen tror jag inte CSN betalar förskott men även om, vad skulle det hjälpa, då har du ju inga pengar att betala nästa månads hyra...
Anledningen till att jag väntade med hyran berodde på att jag hade inte fått lögenheten nu mot slutet, jag ska hyra av en tjej andra hand nu när hon ska på pka iväg.
Jag förstår ändå inte riktigt...
Du har väl precis i fredags fått pengar för den kommande månaden, dvs mars. Du borde under helgen fortfarande ha ganska mycket pengar kvar kan jag tycka...
Vad har hunnit betalas mellan fredag och söndag?
Och när bestämde du med hyresvärden om kontraktet?
För antingen brände du pengarna trots att du visste om hyran eller så tackade du ja till en hyra trots att du visste att du inte hade hyrespengar...
Låter märkligt, oplanerat och oansvarigt...