Bf november
1 nov Karrobruden, 33år, tredje barnet
6 nov, Andromeda326, 32 år, andra barnet
10 nov, Emma, 37år, femte barnet
1 nov Karrobruden, 33år, tredje barnet
6 nov, Andromeda326, 32 år, andra barnet
10 nov, Emma, 37år, femte barnet
Hej! Hoppar in här. Fick positivt igår och egentligen BF tidigt dec. Började få symptom väldigt tidigt.. någon mer? Känns märkligt att få det så tidigt men ÄL kan inte ha varit mycket tidigare än när jag tror jag hade det...
Jag är i vecka 8 (7+5) idag, min mage är supersvullen så ser lika gravid ut nu som jag gjorde med min dotter i typ vecka 16.. blir lite orolig över att "bli tvungen" att berätta på jobbet snart för att magen är så tydlig
Första ultraljudet imorgon, håll tummarna för att vi får se en pigg liten böna med ett packande hjärta!
Första ultraljudet imorgon, håll tummarna för att vi får se en pigg liten böna med ett packande hjärta!
Går in i vecka 9 på lördag! Shit va fort tiden går..
Jag tänkte boka ett privat ultraljud när jag är i v12 men tänker inte göra NIPT eller KUB, någon annan som funderat på att göra det?
Usch jag känner mig helt dränerad, skör och ledsen och trött. Vill spendera resten av dagen gråtande i soffan, känner mig så fånig
hur ser era magar ut nu?
Min har växt på sig ordentligt så att folk vågar fråga när det är dags. Så skönt att känna sig vacker gravid och inte bara lite tjockare runt magen!
16 dagar till bf för min del, jobbar sista dagen på fredag. Bebis är fixerad och ej ruckbar sedan ett par veckor tillbaka.
Har haft väldigt ont till och från idag, det gör liksom ont när bebis rör sig och hugger som blixtar i underlivet. Blir fundersam kring om något är på g eller om jag bara kört på för hårt idag, har byggt möbler och haft mig hela dagen
Själv vaknade jag av att vattnet gick vid 03, inga värkar ännu men ska in på kontroll på morgonen om det inte drar igång innan dess
Bf på måndag, var helt övertygad om att gå över tiden då storasystern kom på bf+13 efter igångsättning men verkar inte bli så denna gång!
Spännande!
Får se om du får komma hem då efter kontrollen eller om det är igång.😊