Bf november
Hej, vi har BF 8/11 efter att ha gjort vår första ivf i februari. Jag är i vecka 8+3 och har inga symtom förutom att jag är lite extra trött, men jag har alltid varit ganska kvällstrött 😴 Fick se hjärtat slå i torsdags vecka 8+0 ❤️
Hej, vi har BF 8/11 efter att ha gjort vår första ivf i februari. Jag är i vecka 8+3 och har inga symtom förutom att jag är lite extra trött, men jag har alltid varit ganska kvällstrött 😴 Fick se hjärtat slå i torsdags vecka 8+0 ❤️
Hur har ni som fått tidiga ultraljud gått tillväga? Om man bortser från er som gått till privat och betalat för det. Är det olika från landsting till landsting? Jag har ultraljud 16 maj, då är jag i v.13 (12+4) känns ju som en evighet bort.
Hej, jag har en fråga, ni som varit gravida förut eller kommit så pass lång o denna graviditeten, minns ni i vilken vecka ni började kräkas (om ni gjorde det)? Alltså inte må illa utan jag menar så pass mycket illa att ni faktiskt kräktes. Jag försöker minnas när jag började kräkas sist jag var gravid men jag minns inte..
Är det någon mer som är hungrig typ hela tiden? Gått in i vecka 7 nu och känns typ som ett skämt över att man knappt hinner äta färdigt och 1-2 timmar senare så kurrar magen 😅
Var på VUL idag och allt såg bra ut, så skönt! Vecka 8+1, precis som uträknat
Någon som har erfarenhet av att vara magsjuk/matförgiftad i samband med gravid. Varit så dålig inatt och orolig att det påverkat bebis
Fått tid för KUB den 25/5, känns som en evighet tills dess. Kommer då vara i vecka 13+3, är det någon mer som gjort KUB så sent?