Bf november
Tusen tack Maymon .
Hur mår ni allihop? Har ni några symtom? Och ni som testat med CB veckoindikator, när slog det om ifrån 1-2 till 2-3 för er?
Tusen tack Maymon .
Hur mår ni allihop? Har ni några symtom? Och ni som testat med CB veckoindikator, när slog det om ifrån 1-2 till 2-3 för er?
Skönt med omslag på veckorna😊 var du i 4+3 då i tisdags när du fick omslaget? hoppas det går vägen denna gången för dig🤗 Jag är i 4+0 idag och fick 1+2 på CB, har BIM idag. Man tänker ju ihjäl sig. Jag har inga direkta symtom, lite ilande i livmodern bara och varma/ömma bröst.
Hur har ni som fått tidiga ultraljud gått tillväga? Om man bortser från er som gått till privat och betalat för det. Är det olika från landsting till landsting? Jag har ultraljud 16 maj, då är jag i v.13 (12+4) känns ju som en evighet bort.
Hur går det för alla? Har ni packat BB väskan? Har ni tips för oss förstföderskor? Vad skulle ni inte klarat er utan och vad hade ni klarat er utan?
Själv så är jag i v.36 nu och tycker att allt blir tyngre för var dag som går, ska bli skönt att är gå hem ifrån jobbet om två veckor
Åh spännande!! Lycka till
Jag trodde att det kanske var på gång för mig igår, gick med molvärk till och från hela dagen, och inatt vaknade jag av en ond sammandragning/värk men jag somnade om lika snabbt haha. Idag har jag haft lite molvärk, men inte som igår och nu ikväll ilningar i livmodern. Men ni ska se att jag går över 2 veckor haha?
Ingen bebis här heller tyvärr, har fått fruktansvärt ont av foglossningen kan knappt sova, sitta eller lyfta benen utan att det känns som blygdbenet ska delas i tusen bitar.
Hur funkar det med hinnsvepning? Jag ska till BM nästa vecka och är då i v.40 (39+2) kan man be om en när man är där? Eller ska man boka in ett separat besök för det?
Grattis allihopa!! Va skönt att det verkar gått bra för er😊
Nu kan vi inte vara många som går och väntar? Bf+1 här
BF +10 idag, känner mig knäckt. Slemproppen gick i lördags på BF +5 och natten mellan söndag/måndag så vaknade jag av tre förvärkar med timmar mellan varandra och då fick jag upp hoppet om att det iaf var på gång. Allt avtog på måndagen och sedan dess ingenting. Var på överburenhetskontroll i veckan och jag är öppen 1cm med mjuk tapp som är framåtlutad. de gjordes även en hinnsvepning då som jag fick fruktansvärda värkar av men som också avtog. Fått tid till igångsättning men jag vill att det ska komma igång spontant. Någon mer som inte fått än?
Tack❤️ Ja jag försöker trösta mig med det, då känns det lite bättre.
Värkarna satte igång spontant natten till igår söndag och en vid 00:47 idag så födde jag fram en pojke på 4025gr❤️ långdragen förlossning på 22h ifrån första värk, men allt har gått bra och nu njuter vi.