Bf november
Var hos bm idag och bebis ligger med huvudet neråt även för mig. Har inte känt att han vänt sig men när jag också tänker efter har det ilat mycket i bäckenet på sistone, bebis ligger mer åt den högra sidan (med ryggen åt höger) och det har jag känt av samt sköna sparkar mot revbenen haha.
Det är så spännande! Känns som tiden gått både fort och långsamt. Min app visar 59 dagar kvar till BF idag. Har gått på graviditetspenning så är hemma och ska fixa/boa.
Häftigt att även din ligger rätt! Min mage är längre ner, han mår inte upp till revbenen. Men däremot urinblåsan kan det kännas som att han får in fullträffar på. Mysigt att kunna vara hemma och bona lite.
Mitt schema sista perioden nu ser helt ok ut med mer ledighet, har jobbat väldigt intensivt tidigare period. Ska bli skönt att kunna vila lite mer, börjar känna Mig mer trött. Insåg dock att jag har bokat in grejer varje helg fram till bf, är nog lite mentalt oförberedd till att tiden har gått så fort och att det är så nära nu. Har funderat på att börja med bb-väskan, men tänker att jag fixar med det efter sista jobbdagen när jag är mer redo, känner att jag verkligen inte har tid att föda innan dess.