Inlägg från: Linnis04 |Visa alla inlägg
  • Linnis04

Bf november

Jag hoppar in! BF 17/11Glad

• Linnis04

Här har vi en till som har ett extremt hungersugTungan ute tyvärr försvinner det när jag äter och då mår jag illa i stället, men direkt efter blir jag enooooormt hungrig igen. Jag har cravings på salta saker och Ikea-köttbullarDrömmer

• Linnis04

Jaa inga symtom behöver inte betyda att något är fel! Mina symtom kommer och går och mina ömma bröst har nu försvunnit och ersatts med fruktansvärt illamående. Annars känner jag mig inte gravid. Fram till vecka 7 kände jag inga symtom allsGlad

• Linnis04

Jag har fått tidiga ultraljud, men det har mer berott på att jag haft väldigt ont och haft lite blodblandade flytningar. 

Känner också att det är evigheter kvar tills mitt TUL i maj, jag vill bara veta att bebisen mår bra. Man får väl försöka trösta sig med, även om det är svårt, att blir det missfall så är det inget som kan förebygga det tyvärr, hur mycket man än önskar det finns detObestämd

• Linnis04

Amby - jag funderade över precis samma sak! Har varit hur öm som helst i brösten och mått illa - på en dag är allt borta. Får hopps det inte behöver betyda något :(

• Linnis04

Det är just att jag knappt gått in i vecka 8 än som gör mig orolig..

Svar på tråden Bf november