Inlägg från: Lama21 |Visa alla inlägg
  • Lama21

Bf november

Hej, hoppar in här! Har bf 9/11 med första barnet. Är 30 år och har försökt i över 2,5 år och har nu äntligen plussat efter ivf och frysåterföring {#emotions_dlg.flower} tidigt ultraljud om två veckor och hoppas då få se ett tickande hjärta. Mår bra, inte så mycket symptom mer än molvärk som kommer och går och ömma bröst. Kan känna svagt illamående ibland också men än så länge är det ingen fara!

• Lama21
    garderobsblomma skrev 2023-03-28 20:59:26 följande:

Jag har de senaste dygnen haft som spår av brun/orange flytningar och är såklart orolig för missfall efter att ha googlat. Kommer verkligen inte mycket, men vågar inte tänka/hoppas att det ska vara något annat än missfall. Tidigare missfall har inte känts såhär, då har det huggit i magen och sedan krampat i kombination med blod och nu upplever jag att jag har samma symtom (trötthet, äckelkänsla för mat, ryggtrötthet, mild mensvärkskänsla, ont i brösten) som innan flytningarna. Någon som har samma som jag eller tips på hur man inte ska oroa sig så mycket? 

Jag hade bruna flytningar till och från några dagar i början av v.7. De upphörde efter några dagar och idag har jag fått se hjärtat ticka. Är i v.8 nu
  • Lama21
    NadjaF skrev 2023-08-23 18:51:20 följande:

Väntar mitt första barn 27 November och det är en liten pojke!! 😊 Köpt nästan allt på second hand och även lite på ullared bla ett bedside crib! Rekommenderar 😀
    Vi flyttar från Halmstad hem till Norrland nu i September.

Var i Norrland blir det? 😊 jag bor i Umeå och väntar mitt första 9 November, även det en liten pojke 🥰
Svar på tråden Bf november