Inlägg från: Humlan22 |Visa alla inlägg
  • Humlan22

Bf november

Hej på er💞 
    Jag känner att jag ska våga mig på att gå med i en sån här grupp denna gången. För att jag försöker intala mig själv att jag väntar barn inte missfall.

Jag va gravid 3 gånger 2022 och jag har bestämt mig för att detta äntligen ska bli vårat år! 

Jag är 32år v4+5 idag så bf 9-10/11.

Mina symptom är väldigt ömma och tunga bröst, stickningar och spänningar i magen, trött fast mer morgonpigg, huvudvärk och extremt dålig kondis🤣 Hängde tvätt igår och andades som att jag sprang ett marathon🤣

• Humlan22
    1 nov Karrobruden, 33år, tredje barnet
    6 nov, Andromeda326, 32 år, andra barnet
    7 nov, Novemberbebis23, 40 år, första barnet
    9 nov Humlan22, 32 år, andra barnet
    10 nov, Emma, 37år, femte barnet
    17 nov, jippi1234, 32 år, andra barnet 
    21 nov, Maymom, 40 år, andra barnet
    21 nov, Myyran, 24 år, andra barnet
    22 nov, garderobsblomma, 31 år, första barnet
    24 nov, Storken23, 31 år, första barnet
    24 nov, Barnlängtan2021, 29 år, andra barnet
    24 nov, Blåbärsris123, 43 år, fjärde barnet
    24 nov, Loviisa92, 31 år, första barnet
    27 nov, Cocachins, 35 år, andra barnet
  • Humlan22

Nyfiken på att höra hur ni alla mår och era konstiga symptom? 

Jag är idag 7+2 stora ömma bröst kan inte ha mina bh:ar längre. Trött som aldrig förr och ett jävla humör..
    Sen har jag fått väldigt konstig matlust, sugen på salt konstant och har extremt svårt att äta samma sak 2 gånger. Som att när jag ätit det en gång blir jag äcklad av det sen.

• Humlan22

Känner igen mig i allt ni skriver också.

Idag upplevde jag dock illamående på en nivå jag bara varit med om tidigare i livet när jag varit extremt bakis!!
    Kunde enbart ligga heeelt blickstilla i sängen kändes som att allt snurrade annarsFörvånad  Som att vara sjösjuk och extremt bakis samtidigt.. Typ försöka sova för full på en ålandsfärjaCool

Svar på tråden Bf november