Bf november
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Hej,
Jag plussade igår med BF 3/11. jag väntar barn nr 3 och har 2 döttrar sedan tidigare. Vi fick missfall i januari i vecka 6, men jag känner mig konstigt nog väldigt lugn inför denna nya graviditet ändå.
Jag väntar barn och inte missfall
ska bli spännande att följas åt på allas resa.
Innan vi fick dottern 2019 gick jag igenom 3 missfall. Tänker att jag inte ska gå och noja denna graviditet trots tidigare erfarenheter utan tänka att jag väntar bebis och inte missfall. Händer det så händer det men jag tänker njuta av detta lilla frö
Jag fyller 32 år :) ni andra?
Har ni några symtom än?
Jag har ömma bröst och är mer känslig mot dofter än vanligt samt är trött. Ligger redan i sängen för att ta natt
En kollega berättade igår att hon är gravid och att bebisen är beräknad till juli, jag ville egentligen bara säga JAAAAAAG MEEEED men det är alldeles för tidigt känner jag så jag väntar minst tills jag haft första tidiga ultraljudet.
Jag blöder svagt ljusrosa så jag får nog lämna er här. Har inte helt gett upp ännu då jag nu skulle haft mens egentligen och läst att det är vanligt att blöda då. Men aldrig gjort det tidigare så kastas mellan hopp och förtvivlan typ.
Idag mår jag kasst alltså, har haft illamående som gått i vågor hela dagen och har sån molvärk i magen och ländryggen. Hoppas på att det är ett tecken på en frisk graviditet
Jag är så sjukt trött, går och lägger mig senast 20:30 varje kväll. Vill bara sova