Inlägg från: Anonym (Nejtack) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nejtack)

Bästa sättet att få en kärleksförklaring?

Nej jag hade inte velat ha något av det. Om vi inte har kontakt sen länge så finns det nog en rätt bra anledning och jag har gått vidare. 

vill personen något kan den messa mig och kolla läget, men alla andra förslag känns bara sjukt läskiga. Hade inte velat ha en kärleksförklaring heller, man får väl kolla upp först om den andra ens vill ha kontakt.

• Anonym (Nejtack)
    Anonym (Ja det är jag igen) skrev 2023-02-24 23:39:49 följande:
    Jag är 156 lång och väger 41kg. Han är 190 och väger kring 120-130 kanske ännu mer. Så jag är inte orolig för att jag skall råka våldta honom. Men ok det kanske är lite över gränsen ändå.

Men kanske bara bli insläppt klä av mig och vara naken inför honom, titta nu är jag naken, vad tycker du om det? Följt av sex (förhoppningsvis) följt av kärleksförklaring. Alltså jag vet inte hur jag skall göra riktigt om jag försöker så bra jag kan, kom gärna med förslag. 
    Anonym (Nejtack) skrev 2023-02-24 22:44:37 följande:

Nej jag hade inte velat ha något av det. Om vi inte har kontakt sen länge så finns det nog en rätt bra anledning och jag har gått vidare. 

vill personen något kan den messa mig och kolla läget, men alla andra förslag känns bara sjukt läskiga. Hade inte velat ha en kärleksförklaring heller, man får väl kolla upp först om den andra ens vill ha kontakt.

Är det så sjukt läskigt verkligen? Jag är mindre än honom,  yngre än honom, han är en han, vi var tillsammans i två år så han känner mig, han har älskat mig tidigare.... hur läskig kan jag då vara? 
    Det har inget med storlek att göra. Ditt resonemang är underligt. Ja, han älskade dig då, det betyder inte att han gör det nu. Att ens tänka tanken på att manipulera honom med sex är ju ännu mer wacko, har du inget annat att erbjuda i ett förhållande än sex?

mannen har gått vidare om det är 2 år sen och ni inte hörts. Med största sannolikhet så har han fattat hur manipulerad han var av dig och detta beteende tidigare.

jobba på att duga som du är, påklädd och utan partner. Du blir inte en bättre version av dig själv för någon vill ligga med dig. ta itu med din ångest och brkräftelsebehov först innan du närmar dig någon romantiskt igen.
  • Anonym (Nejtack)

Börjq med att söka hjälp hos en läkare med din borderline. du behöver stöd om hur du ska sätta upp strategier på och blocka osunda tankar och hitta rutiner i din vardag.
    dina tankar på att kontakta denna mannen känns som en del av ett självskadebeteende.

idag tex kan du ta och styra upp röran i din lägenhet, ta en promenad och planera veckans mat.

Svar på tråden Bästa sättet att få en kärleksförklaring?