Vad är det för fel på mig?
Hej!
Jag vill bara skriva av mig lite kort. Det är med mycket känslor så skrivstilen påverkas av detta. Hursomhelst som rubriken låter vad är det för fel på mig?
Jag är i en relation sedan snart tre år tillbaka. Har gått igenom ganska mycket i mitt liv inklusive en separation relativt nyligen då jag träffade min nuvarande. Ja vet att man ska vänta innan man går in i en ny relation. Men det gjorde jag inte riktigt.
Till saken hör den att jag blir svartsjuk ibland när min kille nämner sitt förre detta flickvän. Det är sättet hur han uttrycker sig mer, hur hon var hans stora kärlek. Hur han spenderade 15 år att komma över henne. Vilken enligt honom han har nu. Men hon nämns ibland i våra samtal, enligt honom för att ge kontext till saker och ting. Men så som han beskriver sig hur han var med henne så är inte vi, långt ifrån känns det som. Det känns lite som att jag är i hans liv bara för det råka bli så. Jag vill inte vara den som jämför men det blir så per automatik för mig när hon dyker p. Jag visar ingenting och lyssnar alltid. Men det känns mer i hjärtat.
S¨vad är det för fel på mig...?
Var objektiva och inte så dömande snälla..