Ange socialsekreteras personnummer i kommunikation?
Så tycks inte fallet vara idag.
När har du tid över att ta hand om dina barn för tredje gången? Med tanke på att du sitter här och skriver ett A4 hela dagarna om en och samma sak.
Ts: Så enligt dig så har jag omsrogsförmåga för att jag har en helg med egentid per år? Så anmäl mig då.
Mitt första barn gjordes dna-test i samband med faderskapstest. Inte för vi (jag och pappan) inte visste att han var pappan utan för jag ville ha svart på vitt att han var pappan. Detta pga av en våldtäkt.
Vid mina andra barn gjordes också en faderskapautredning, vilket görs enligt lag på ogifta par. Inget konstigt alls
Och nej, jag har aldrig påstått eller erkänt att mina "män" inte vet vem som är far till vilket barn. Det sitter enbart i ditt huvud eftersom du läser som fan läser bibeln.
I min kommun görs alla faderskapsutredning av Socialtjänsten och i andra kommuner kan de göras av egna Familjeenheter.
Här kan du läsa mer om att enligt svensk lag är kommunerna skyldiga att fastställa faderskap för ogifta par. Detta göra med en faderskapsutredning.
www.rmv.se/verksamheter/rattsgenetik/faderskapsutredning-och-moderskapsutredning/
Inte umgås med mina barn? Jag umgås med mina barn 48 helg av 52 helger i året, dvs jag har egentid 4 helger i året. Och det anses rätt normalt. En av helgerna är konferanshelg med jobbet och en helg utan jobb där jag vara har egentid. De 2 resterande helgerna har vi barnvakt och drar på weekendresor tillsammans, för att ha egentid tillsammans.
Även min sambo har 2 helger med sin egentid.
Vi är en helt normal familj som inte behöver sitta ihopklistrade dygnet runt hela året. Vi klarar av att umgås med våran barn enskilt och tillsammans. Vi klarar också av att ge varandra egentid. Det har stärkt vårdat förhållande och även våra relationer till barnen. Också stärkt oss som individer.
Vill du veta om vårat sexliv? Vi har i snitt sex 3 gånger i veckan och det tror jag ligger inom normalspannet. Och vi har sex för att vi tycker varandra, vill vara intima och ha den egentiden tillsammans. Inte för att vi ska göra barn. Vi är färdiga med att göra barn och har nu enbart sex för att vi vill och njuter av varandra. Sex har vi förövrigt när ungarna sover.
Så nej, jag har inte rörigt omkring mig och behöver inte samtalsstöd. Har ett fullt normalt fungerande liv där vi lyckas med att ha ett bra familjeliv men också ser till att vi ger varandra egentid.
Vi har förövrigt också egentid tillsammans med våra barn.
Jag älskar till exempel att gå på loppis vilket min sambo inte gör. Så jag går med barnen själv på loppis ibland.
Något mera du vill veta om mitt liv?
Ts: Så du låter dina barn vara hos kompisar istället för att sitta fastklistrade till dig? Ja, enligt dig själv så bedöms din omsorgsfömåga att vara helt kass. Att inte socialen fångade upp det var märkligt.
Ts: Jag litar på att socialen gör det bästa för barnen.
Men enligt dig själv kan man knte ha egentid, då är man en dålig förälder. Vilket gäller dig. Så du är enligt dig en dålig förälder när dina barn leker borts hos kompisar.
Ja, jag har inga problem att bli utredd av Socialen om det kommer in en orosanmälan. Har inget dölja och inga problem med föräldrarförmåga heller.
Jag har inga problem med att min granne skulle få tag i en eventeull utredningen. Har som sagt inget att dölja.
Skulle dessutom min granne få min post, vilket har hänt, så lägger grabben posten i min låda och vise versa. H*n öppnar inte min post eftersom h*n ser att den är till mig. Inte heller jag öppnar min grannes post eftersom jag ser att den är till min granne.
Ts: Ja, jag på landet och har en granne som bor en 150m från mig. Vi har postlådorna på samma ställe. Sedan jag endel andra grannar som bor lite längre bort, men ändå räknas som grannar här på landet.